Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-12, 15:35   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012

http://ipaper.ipapercms.dk/POMPdeLUX/NO/AUTUMNWINTER12/

Hva synes dere?

Jeg var på åpent hus i går og kikket på klærne. Fant nå noen plagg jeg skal kjøpe, i hvert fall. Eneste jeg savner er litt mer farger på jenteklærne.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 16:07   #2
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012

Jeg liker denne kolleksjonen også og jeg setter pris på at det jentene mine har fra før kan kombineres med noe nytt. De har knapt noe annet enn klær fra PdL.

Jeg har ryddet i deres klær og laget meg en oversikt over hva vi trenger å supplere med. Herfra kommer det en bestilling denne høsten også. De trenger cardigans, leggingser, bukser og sokker.

Sist redigert av amor : 22-08-12 kl 16:22.
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 17:22   #3
smbr
Fullverdig medlem

smbr sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
smbr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg synes den var sånn passe....

Jeg føler at 2004-modellen (jente) begynner å vokse ut av de fleste av klærne der (bortsett fra basis-klærne)

Til gutten (2006-modell) så er det nok lettere å finne noe.

smbr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 17:43   #4
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Det var veldig mye fint. Jeg var på party på mandag, liker godt curry/peach og mørkeblåfargen.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 19:31   #5
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal ha party på mandag, og regner med å kjøpe endel til vesla på 6 år

Gammel 22-08-12, 19:37   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på party igår og det var veldig vanskelig å ikke svi av veldig mye penger for å si det sånn. De kamelfargede plaggene tror jeg blir fort utsolgt, jeg tror samtlige guttemødre på det partyet bestilte minst 2 slike bukser. Tidligere har jeg syntes det har vært heller begredelig utvalg til gutter, men i år var det faktisk veldig mye fint. Jeg synes egentlig det har blitt bedre på jentesiden også med litt mer hverdagsklær som er litt pyntet selv om det er praktisk. Litt kjedelig i fargene kanskje, men jeg har skjønt at småjenter foretrekker rosa og lilla.

Gammel 22-08-12, 19:45   #7
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jepp ble kamelbukse her!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 20:08   #8
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Som vanleg mykje fint i katalogen, men eg saknar litt meir farge. Synest ofte (ikkje berre Pdl, også generelt) at høst- og vinterklær har så triste/ mørke farger. Men det var jo mykje fint som kan kombinerast med lysare fargar då.

Gammel 22-08-12, 20:12   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp Vært på party og brukt, kremt, en smule med penger, på klær til gutta derfra.

Gammel 22-08-12, 20:27   #10
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mørkt og trist og kjedelig, synes jeg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 21:01   #11
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes det var en del fint, men haremsbuksemodellen så helt corny ut på barn.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 21:55   #12
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke sett, ingen trenger noe, men må nok inn og kikke likevel.

Gammel 22-08-12, 21:57   #13
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye fint til lillesøster! Kjenner ingen som skal ha selskap i nærmeste tid heldigvis.

Gammel 22-08-12, 22:02   #14
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke. Det er fine klær da, men treffer ikke meg. Og litt farger kan da vel ikke skade?

Gammel 22-08-12, 22:06   #15
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker mindre og mindre av kolleksjonene deres.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 19:55   #16
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg har handlet litt i dag.
Syns jeansene var stive og litt klumpete denne sesongen. Men det ble en fleecejakke, en joggebuksesak, lue, strømpebukser, to gensre og en tunika. Og en ullvest. Kjøpte grått og lilla jeg.
Jeg liker at ikke alt er knallrosa og med prinsessetrykk. Og blandet med klær hun har fra før blir det bra.
Liker prisene også.

Gammel 25-08-12, 23:35   #17
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Så ut som det var endel fint der, men jeg kjøpte endel på salg i juni som sikkert kan brukes i høst og vinter også, så kjøper neppe noe før det blir salg.

Gammel 25-08-12, 23:39   #18
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes det var en del fint, men ungene mine hater grå/brun/svart/mørkeblå klær, så disse klærne passer ikke for oss.

Gammel 26-08-12, 08:51   #19
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye fint, men jeg venter på 70 prosent salget .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 10:11   #20
Ellisiv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine barn har blitt for store til dette merket uansett.

Men: Er det bare meg som syns barn er aller penest i klare og glade farger?

Disse saftsuppefargene er så triste, syns jeg.

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.