|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Skotips til store barn?De vokser og vokser.... Eldste trenger vanntette sko, og vintersko, str 44.... Har noen sett salg på nett av noe sånt? Hele meg stritter imot å lete igjennom nettbutikker |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: skotips til store barn?http://www.xxl.no/sko/herresko/tursk...tursko-1058655 |
|
|
|
#3 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: skotips til store barn?Følger med. Christian bruker nå 45/46 og er 14 år. Håper virkelig ikke føttene hans vokser noe særlig mer altså for da får vi vel problemer med å finne sko.
|
|
|
#4 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: skotips til store barn?http://www.xxl.no/sko/damesko/tursko...tursko-1045236
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: skotips til store barn?Takk for tips, det er ikke så vanskelig å finne til mellombror, så mange salomonsko som er vanntette. Tittet på merellskoene, mannen min har noe liknende fra de, men disse er vel ikke vanntette? Pumaskoene var kule, men heller ikke vanntette?? Men kanskje som ekstrasko... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: skotips til store barn?
jepp, men kun 38 og 39 inne i butikken... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: skotips til store barn?Jeg har tittet igjennom en del sportsbutikker på nett, men enten tuller pc min eller så er det håpløse nettløsninger. Finner jo knapt herresko? Tenkte g-max hadde hatt norheimsko, de pleier å være rimelige og vi har vært fornøyd med de tre parene vi har hatt derfra, men fant veldig lite, bare til barn? |
|
|
|
![]() |
|
|