Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor tøff er du egentlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 14:50   #61
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er pakket inn under dyna. Ikke fordi jeg er redd , men fordi jeg fryser sånn uten. Jeg har på meg joggebukse, sokker og langermet genser også.

Kanskje du trenger en varmere dyne?

Jeg er for øvrig svært pysete.

Gammel 04-10-06, 19:50   #62
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg er visst ikke tøff i det hele tatt.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 19:57   #63
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ei skikkelig pingle. Har faktisk vurdert om jeg egentlig trenger dobbeldyne med ekstra lengde for å være sikker på at jeg får stappet meg godt nok inn. Har i tillegg freebag og to eller tre puter på min del.

Gammel 04-10-06, 22:27   #64
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Dynen skal pakkes godt rundt hele kroppen. Ingen del bortsett fra hodet skal stikke ut. Jeg liker ikke at en fot stikker ut, definitivt ikke over sengekanten.

Gammel 05-10-06, 09:28   #65
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vanligvis er jeg ei skikkelig pyse. Ingen kroppsdeler utenfor dyna, unntatt hodet. Årsaken er en fin kombinasjon av at jeg er en frysepinn, og at jeg alltid har vært redd for at Nattskygge skal ta meg

Jeg har dog blitt tøffere med åra, og innser nå at Nattskygge ikke finnes (det hjelper også på at jeg har kontinentalseng, altså får ingen plass under den).
Og etterhvert som jeg blir mer og mer gravid, blir jeg varmere og varmere. I april/mai 2005 lå jeg mer utenfor enn under dyna. Regner med lignende tilstander i desember/januar 2007. Enten jeg tør eller ei....

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:34   #66
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

(det hjelper også på at jeg har kontinentalseng, ...

Leste "kontinensseng".

Jeg er forøvrig ikke tøff. Frysepinn med alle ekstremiteter godt under dyna.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 21:10   #67
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er heltøff (så lenge beina ikke er iskalde, da...)

Har ikke tenkt på monstre under senga siden jeg var lita. Ikke engang Tommy og Tigern har klart å skremme meg der

Gammel 06-10-06, 11:23   #68
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Skikkelig pingle her.

Ligger i fosterstilling. Ingen kroppsdeler utenfor senga.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 11:27   #69
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Nakne tær er et must, og hvorvidt de er uner eller utom dyna, avhenger av temperaturen.

Bena, eller andre kroppseler utom sengekanten skremmer meg ikke, med mindre hele kroppen er der. Det kan gjøre vondt...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 17:19   #70
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er definitivt en tøffing!

Gammel 10-10-06, 21:33   #71
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tøff!
Bare jeg har dyne rundt skuldrene og overkroppen kan resten ligge uten.
Men tærne ligger oppi sengen, fordi sengen er stooor!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:37   #72
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Stort sett utenfor dynen, ekstremt kalde vinternetter - under mannens legger under dyna.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:49   #73
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer an på temperaturen.

Og damer:
Det finnes ikke spøkelser og troll,
verken dagen eller natten klokka tolv.
Det er bare noen folk som kler seg ut.
Kanskje Sissel, kanskje Ragna eller Knut.

En sånn en, derimot, kan jo dukke opp hvor som helst, så dere bør kanskje fortsette å ha tærne under dynen .

Gammel 10-10-06, 21:53   #74
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker tendensen her inne Flere og flere tyr til rim i alvorlige stunder
Rim er det morsomste som fins, spesielt slike som man finner i konfirmasjonssangen fra tante Tutta

Gammel 10-10-06, 21:53   #75
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har tærne under dyna på vinternetter, men om sommeren har jeg tærne utenfor dyna. Klarer ikke sove uten å ha noe over meg, selv om det er varmt, og da har jeg en dyneflik over magen og resten utenfor. Om tærne mine er utenfor senga, er det fordi vår ekstremt brede seng har to små i midten og de har presset meg utpå kanten.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:53   #76
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Definitivt under dyna. På veldig kalde vinternetter hender det jeg sover med ullsokker på.

Signerer denne

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:54   #77
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ullsokker om natta (om vinteren så klart) skal visstnok forebygge øre-nese-hals-problemer...

så det så...

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:56   #78
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner ikke problemstillingen jeg? Det er da bare et temperaturspørsmål? Er jeg varm (ofte) så henger da alle mulige kroppsdeler og dingler mot gulvet.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 22:25   #79
Emmy
Nybegynner

Hvor: Kristiansand
Emmy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Utenfor! ALLTID utenfor!! Er jo så vaaaarmt!

Emmy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 22:44   #80
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tær under dyna?

Med den nattevandringa som foregår hos oss, er jeg så besvimt når jeg først sovner at jeg ikke aner hvor tærne er. Før de plutselig er på vei til en annen seng igjen.

LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.