Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-12, 22:02   #601
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Eg har ein jødisk "venn" som stadig poster kjipe rasistiske kommentarar om muslimer. I dag har han posta lenke til saken: "Langet ut mot jøder - var jøde selv" http://touch.vg.no/article.php?artid=10067577 på VG-nett.

Er det lov å seie at eg må ta meg saman, for å ikkje skrive kommentaren: "Ja, bare pass deg du, før eller seinare finn du ut at du eigentleg er muslim".

Du vil få en haug med likes. Come on!!
Det er jo "humoristisk" ment, sant?

Gammel 17-08-12, 20:53   #602
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 17-08-12, 21:04   #603
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 17-08-12, 23:57   #604
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må eg kopiere, Mopdy.

nokon er ikke aktiv  
Gammel 20-08-12, 17:48   #605
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 20-08-12, 22:13   #606
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

JEPP - jeg er JENTE ! (dame)
Jeg drar i dører når det står SKYV. Jeg ler enda mer når jeg skal prøve å forklare hva jeg ler av. Jeg kommer gående inn i et rom - og har plutselig glemt hva jeg skulle der Jeg teller fortsatt på fingrene når jeg tenker på matte Jeg forsøker å gjemme smertene for mine nærmeste... Jeg sier "det er en lang historie"..når det egentlig ikke er det Jeg gråter mer enn dere tror jeg gjør... Jeg bryr meg om mennesker selv om jeg vet de ikke bryr seg om meg... Jeg prøver alltid å gjøre ferdig noe før mikro-ovnen piper Jeg lytter på det du sier selv om du ikke lytter til meg
Og en klem hjelper alltid!
JEPP - jeg er JENTE!
Kopier hvis du også er stolt av å være en..kom igjen,jenter! ♥

:stønn:

Gammel 20-08-12, 22:16   #607
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pjuke!

Gammel 20-08-12, 22:17   #608
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 20-08-12, 22:18   #609
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte til og med fjerne flere smileyer for å få lov til å legge der inn her. Gådd for en haug med smileys.

Gammel 20-08-12, 22:30   #610
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Standard

Er det faktisk en grense for hvor mange smileys et innlegg kan ha! Det er jo simpelthen fantastisk. FP!

Gammel 21-08-12, 15:30   #611
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg la ut denne i dag:

Sitat:

Dere vet den følelsen når plenen er klippet og du er skikkelig varm fordi du har dyttet på en treg plenklipper, og ofte lurt på "Hvorfor i Hel klipper jeg denne plenen når den er så full av mose uansett??!!" og den mosen gjør dyttingen EKSTRA tung, men så - når hele plenen er klippet og du skuer ut over ditt velgjorte verk og går til utekranen for å skylle av deg gresset på bena og det som havnet i crocsene og ser frem til å få kjølt ned kroppen litt, den følelsen der?

Og så kommer det ut bare varmt vann for slangen har ligget i sola!

SKUFFA!!

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 21-08-12, 15:34   #612
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nedtur!

Gammel 21-08-12, 18:13   #613
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 22-08-12, 00:50   #614
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Eg har ein jødisk "venn" som stadig poster kjipe rasistiske kommentarar om muslimer. I dag har han posta lenke til saken: "Langet ut mot jøder - var jøde selv" http://touch.vg.no/article.php?artid=10067577 på VG-nett.

Er det lov å seie at eg må ta meg saman, for å ikkje skrive kommentaren: "Ja, bare pass deg du, før eller seinare finn du ut at du eigentleg er muslim".

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Come on, i dag har du sjangsen!

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Det er HELT lov.

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Awesome!
Go for it!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Gjør det! Og rapporter hit etterpå.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Du vil få en haug med likes. Come on!!
Det er jo "humoristisk" ment, sant?

Eg våga ikkje... Men nå angrar eg litt, for i dag kom denne:

(Kan nokon fortelje meg korfor det er folk som på ramme alvor hevder at det er fælt å vere rasistisk og stigmatiserande mot ei folkegruppe, men ikkje mot ei anna?)

nokon er ikke aktiv  
Gammel 22-08-12, 01:05   #615
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du verden. For et sjarmtroll.

Gammel 22-08-12, 09:11   #616
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Et infoskriv til læreren: http://www.piasverden.com/

Gammel 22-08-12, 09:13   #617
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Dixie Diner, for en status!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 23-08-12, 14:47   #618
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Den var ikke en overraskende status fra den kanten, kan jeg i hvert fall si.

Kom over denne i dag, den var jo litt fin.

Gammel 25-08-12, 00:23   #619
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 25-08-12, 21:00   #620
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Vedlagte bilder
Filtype: jpg useless.jpg (67,4 KB, 145 visninger)

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.