|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Bruker barnet ditt deodorant?Og i så tilfelle, hva slags? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Min gutt på 10,5 har null behov for det ennå. Man merker når det trengs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Nope, ikke engang jeg bruker deodorant. Jeg har en i skapet som jeg bruker en gang i skuddåret. Svetter veldig lite.
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Jeg bruker vanligvis ikke selv heller, jeg lukter vanligvis aldri svette annet enn en sjelden gang hvis jeg er syk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Ta på på skolen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Elvisen her har brukt det lenge, han syns det lukter så godt. |
![]() |
![]() |
#9 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Meningen med deo er vel å forebygge, og da er det vel litt sent å ta på "når det trengs"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?
Hm, jeg er liksom litt redd for å begynne med det for tidlig også, og blir det i morgenstellet blir det jo hver dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Yngste styrer det litt selv, så det blir langt fra deo hver dag. Det er ikke nødvendig enda, han lukter ikke svette selv om han har vært på trening og blitt dyvåt.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Storebror bruker det, for han svetter som en mann. Bruker en vanlig fra dagligvare med "mannelukt" på, og det er visst veldig stas. Han bruker dusjsåpe med lukt også, så han lukter som en riktig kar når han er nydusja. |
![]() |
![]() |
#13 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Min 11 åring har ikke behov.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Æsj, kanskje jeg bare skal la han styre på om morgenen også |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?De bruker det tett i starten, og tidvis litt mye også. Så bruker de det når de husker og skal være fine. Syns det er greit jeg altså, det er jo ikke rottegift. |
![]() |
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Vasker de tingene på skolen? For en luksus! :misunnelig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Når de trenger det av og til så gjør det vel ingenting om man gjør det til en del av morgenstellet. Synes det er bedre nesten å begynne litt tidlig enn at omgivelsene merker at det lukter svette. Finnes jo milde som ikke lukter noe særlig. Så kan man kanskje heller bruke deo med lukt når man skal "pynte" seg. Tror ikke vi begynte før ungdomsskolen jeg altså. Men da var det derimot tonnevis med "Date" for alle penga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Luksus ja! Det er jo helt herlig!! Noen fordeler skal man jo ha |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
One of These Days
|
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Tulla fikk det i sommer, fordi hun ville ha det. En stor del av det å bli større, men har hittil ikke hatt behov egentlig. Nå bruker hun det litt sånn inni mellom når hun husker, men det er nok mest stas og ikke behov enda. Hun fikk en sånn Neutral fra matbutikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Jentungen min brukte forresten litt deo i fjor. Hun luktet litt i perioder. Da brukte hun en sånn krystallsteindeo. Jeg fatter ikke at det kan fungere, men det gjorde det! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|