|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lave gummistøvler som er gode å gå med
Rundt 600 kr. Fant også noen kjempefine fra Celavie med for i, men de var ikke i min størrelse. Men absolutt et tips.
|
|
|
#22 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Lave gummistøvler som er gode å gå medJeg drar nok en gang frem Muck boots, som jeg har vært veldig fornøyd med. De er ikke foret, men de har neopren oppe, så jeg synes de er mer komfortable enn andre støvler - og holder meg godt varm.
|
|
|
#24 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Lave gummistøvler som er gode å gå medJeg har kjøpt dem i butikk, i hvert fall. En litt sånn typisk snobbete vestkant shabby chick garden cottage-sak.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lave gummistøvler som er gode å gå medJeg har sorte, lave Viking.
|
|
|
#26 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Lave gummistøvler som er gode å gå medViking var for smale for meg, litt ubehagelig tighte på en måte. Lave Hunter med snøring var derimot perfekte! Jeg gikk masse på tur med dem i "sommer". Ilse J er jo grusomme å gå langt i, får omtrent like lekker gange som med svømmeføtter. Klask klask!
|
|
|
|
#27 |
|
På (opp?)tur
|
Jeg også. Matte, ikke sånne blanke som vist før i tråden. Og billigere, tror jeg. Men gode å gå i, ganske smale. Måtte gå ned en størrelse.
|
|
|
|
#28 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lave gummistøvler som er gode å gå medJeg har lave Ilse Jacobsen støvler. I lysegule. Har hatt de i mange år. Kjøpte de på nett og de er ganske romslige. Hadde jeg visst at de var så store så hadde jeg gått ned en størrelse. Men får jo plass til tjukke sokker oppi om det er slapsevær på vinteren. Er fornøyd allikevel.
|
|
|
|
#29 |
|
Protonterapeut
|
Felleskjøpet ar Muck Boots.
|
|
|
#30 |
|
Fortynnet
|
Sv: Lave gummistøvler som er gode å gå medMuck Boots satt ikke så bra på mine føtter. Og Viking var også veldig vide. Jeg endte opp med noen fra Roots til 499, så det ble jo ikke så dyrt heller. De virker helt ok. Takk for hjelpen! |
|
|
|
![]() |
|
|