|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Flyshow i Oslo på lørdagVi skal, hørselvern er lagt frem og ungene gleder seg veldig.
|
|
|
#24 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Bærum
![]() |
Sv: Flyshow i Oslo på lørdag
Jeg missunner dere den Polske Mig29, ellers var det minst like spektakulært det jeg var på i Bodø. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Nja i forhold til PDF vil jeg si at Rådhusplassen er langt bedre, gjerne en av pirene. Da showet er lagt opp til at det er der publikun er. Og at det da vil bli rettet inn etter det. Regner med at det samme vil gjelde for Eskilds F16, og for COMAQ showet. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ekvilist
|
Sv: Flyshow i Oslo på lørdagDet er en her som er litt grinete over at Poden er invitert i bursdag på dagen i morgen.
|
|
|
#27 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flyshow i Oslo på lørdagAkkurat nå kjenner jeg at jeg gjerne skulle vært i Oslo i morgen ja.
|
|
|
#28 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Flyshow i Oslo på lørdagVi fikk se litt flyshow-trening i går ettermiddag, over hustakene og over Ekeberg. Det var skikkelig stas! Hassel sier han vil gå og se, så da må vi vel få tak i hørselsvern.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flyshow i Oslo på lørdagDet var et flott show..!
|
|
|
#30 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Flyshow i Oslo på lørdagJa, knallbra! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Flyshow i Oslo på lørdagVi var også nedi gryta. Gøy å se.
|
|
|
|
#34 |
|
Sviiisj!!
|
Vel, jeg synes jo det er fint at vi har et luftforsvar. Og at de er flinke til å fly med flyene sine.
|
|
|
#35 |
|
anglofil
Sv: Flyshow i Oslo på lørdagJeg synes det bare ble feil. Det synes 9 åringen også. Gud vet hvor mange uskyldige liv flere av disse flyene har drept i Afghanistan, Libya siste året alene. I mitt hode tenkte jeg "flyshow", dette var jo selvfølgelig Militæret så jeg fikk en uggen og ekkel følelse av det hele ..... Ja, vi har et militære. Ja, disse flyene er drapsmaskiner. De er overhode ikke "flotte" på noen som helst måte. Sist redigert av Lisa : 02-09-12 kl 21:06. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Ja du synes vel heller Gadhaffi skulle få fortsette nedslatningen av sivile. Slik han hadde gjort hvis Nato ikke hadde grepet inn. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
anglofil
Vet du hva, jeg gidder ikke ta en diskusjon om hvilke konflikter i verden NATO blander seg inn i og ikke og Libya er vel et dårlig eksempel synes du ikke? Sist redigert av Lisa : 02-09-12 kl 21:37. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Ville absolutt ikke hatt problemer med det, hadde jeg hatt barn. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Glamorøs
|
Sv: Flyshow i Oslo på lørdagVi var på Rådhusplassen, men syns det var et mas uten like. Jeg fikk litt hetta av all krigspropagandaen, og syns det var for mye blablabla mellom selve flyoppvisningene. Intervjueren var tydeligvis ikke vant til å ha på mikrofon hele tiden, og dro inn snørra langt ned i halsen flere ganger.
|
|
|
#40 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Flyshow i Oslo på lørdagJeg synes slike show er artige. Vi var på show tidligere i sommer, og der fikk vi ta de forskjellige flyene i nærmere øyesyn også. Endel fikk vi bare se utenfra, mens andre fikk vi gå ombord i. Vi var blant annet ombord i et amerikansk militærfly som fyller drivstoff til andre fly i lufta. Svær maskin, og mannskapet ombord forklarte villig vekk om flyets egenskaper.
|
![]() |
|
|