|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Bursdagsleker og konkurranserOm ca to uker skal storebror feire bursdag hjemme, og det gleder han seg veldig til
|
|
|
#2 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bursdagsleker og konkurranserFoelger med. Christian blir 9 aar i sommer. Kjekt aa faa noen ideer. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Bursdagsleker og konkurranserStorebror har allerede bestemt at han vil ha epleleken. (Den med eple i en bolle med vann. Alle skal prøve å ta en bit, og den som klarer det på kortest tid vinner.)
|
|
|
#4 |
|
søt
Sv: Bursdagsleker og konkurranserOj... kjente jeg gruer meg litt nå. Min blir 6...
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bursdagsleker og konkurranserHer er tampen brenner en favoritt. Vi pleier å gjemme en premie, også går det på rundgang. Stopp-dansen er en annen variant av stol-leken. Når musikken stopper, skal dem "fryse" og den som beveger seg etter det er ute.
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bursdagsleker og konkurranserAdjektivhistorie |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Bursdagsleker og konkurranserPappa pleide å putte småting i ballonger, blåse dem opp og feste dem på en isoporplate. Etterpå skøt vi med dartpiler på ballongene, og de som greide å knuse en ballong fikk premien oppi.
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Bursdagsleker og konkurranser
Smart! Da må jeg til innkjøp at Dart, og det er jo i grunnen en fin bursdagsgave til storebror!
|
![]() |
|
|