Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ja-leken

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 09:42   #21
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja-leken

Ja. Dvs. jeg lever inntil videre.

Apropos Tommyball, husker dere det fantastiske spillet som de alternative nudistforeldrene til stakkaren med samelua i Søttitallskameratene (på Lillelørdag) fant opp? Det som var en blanding av Gris og Monopol og Scrabble og Ludo og you name it?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 09:44   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ja. Dvs. jeg lever inntil videre.

Apropos Tommyball, husker dere det fantastiske spillet som de alternative nudistforeldrene til stakkaren med samelua i Søttitallskameratene (på Lillelørdag) fant opp? Det som var en blanding av Gris og Monopol og Scrabble og Ludo og you name it?

Søttitallskameratene var store :mimre:

Jeg har nettopp sett x antall timer med Lille lørdag (Sambo kjøpte dvd), og jeg ler like bra av dem nå som da.

Gammel 05-10-06, 09:49   #23
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du svarte FEIL!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 09:51   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte jo et omformet ja da :Panne: :klask:

Gammel 05-10-06, 09:54   #25
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Herregud, litt av en gjeng de har klart å plassere her på forumet.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 09:55   #26
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg falt av. Hva var spørsmålet?
Mitt spørsmål: Skal jeg gå ut å jogge, slik jeg sa til barnevakten at jeg skulle?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 09:56   #27
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg falt av. Hva var spørsmålet?
Mitt spørsmål: Skal jeg gå ut å jogge, slik jeg sa til barnevakten at jeg skulle?

Ja! Absolutt!!

Sitter du her på forumet nå, med god samvittighet?

Gammel 05-10-06, 09:59   #28
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Det er juks! Svaret er helt sikkert nei, men det får vi jo ikke lov til å svare her.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 09:59   #29
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det gjør jeg. Skal snart på trening, så!

Skal du trene i dag?

Gammel 05-10-06, 10:00   #30
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dårlig samvittighet - stjeler båndbredde fra LOST-nedlasting. Bortsett fra det

Gammel 05-10-06, 10:02   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Gammel 05-10-06, 10:12   #32
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Sorry, det var ikke et spm.
JA, jeg skal trene.
Neste spm: Har du noen GANG blacket ut på tequila?

Gammel 05-10-06, 10:14   #33
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

JA, jeg skal trene.

JA!!

Er du fornøyd med tærene dine?

Gammel 05-10-06, 10:15   #34
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

JA, jeg skal trene.

Ja?
Har du noen gang mistet lappen?

Gammel 05-10-06, 10:17   #35
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Søttitallskameratene:
http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/51641
Lille Lørdag -> Søttitallskameratene -> Samenes kamp -> Overnatting og ukjente spill.
Krever gratis registrering og påfølgende pålogging.

Gammel 05-10-06, 10:24   #36
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Ja?
Har du noen gang mistet lappen?

Ja, i betydningen av inndratt kjøretillatelse. Men ikke pga trafikkforseelse.

Har du gått på offentlig toalett og for sent oppdaga at det ikke er papir i ditt avlukke?

annemede er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 10:28   #37
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Ja, i betydningen av inndratt kjøretillatelse. Men ikke pga trafikkforseelse.

Har du gått på offentlig toalett og for sent oppdaga at det ikke er papir i ditt avlukke?

Hele tiden

Har du "stukket av" fra en regning på en kafe, dvs glemt å betale?

Gammel 07-10-06, 08:58   #38
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja - Men jeg kom på det etter 10 minutter - og gikk tilbake og betalte.

Vet du hva? *bauche stiller åpne spørsmål*

Che er ikke aktiv  
Gammel 07-10-06, 09:11   #39
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Trodde vi var ferdige Men jeg er med:
Ja.
Vet ikke du det?

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.