Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pausemusikk når du er i telefonkø

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Liker du pausemusikk når du er i telefonkø
Ja, pausemusikk er topp 5 3,18%
Pausemusikk er for det meste bra 7 4,46%
Spiller ingen rolle 25 15,92%
Pausemusikk er for det meste noe jeg ikke liker 41 26,11%
Liker ikke pausemusikk 74 47,13%
Gulrot 5 3,18%
Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-12, 11:11   #41
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pausemusikk når du er i telefonkø

Jeg har ingen sterke følelser om dette altså, men det slår meg at musikken enten er veldig høy, eller veldig stygg. I tillegg blir jeg glad når jeg hører musikken bryte - så blir jeg bare skuffet fordi det eneste de sier er "du står fortsatt i kø" - som om jeg ikke visste det!

Gammel 03-09-12, 15:53   #42
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nja.. Greit nok. Verst er det med de som glemmer å skifte ut julemusikken når julen er over for lengst.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 15:56   #43
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikke glad i pausemusikk, ei heller heismusikk. Hvilket fikk meg til å tenke på følgende vits:

Kenny G. walks into an elevator and, upon hearing the music, says, "Wow, this place rocks!!!"

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 16:28   #44
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Liker det ikke. Og jeg trenger heller ikke å vite at "..du kan også benytte deg av våre internettsider til bla bla bla bla." Hadde jeg kunnet gjort det på internett hadde jeg ikke ringt.

*har akkurat stått 24 minutter i tlf.kø hos Hafslund* Jaiks.

Gammel 03-09-12, 16:53   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke fordra pausemusikk. Et eller annet firma hadde A-HA akkurat da jeg bannet som mest over den turnéen, det gjorde et og annet med vennligheten min da de til slutt tok telefonen.

Selv har vi så forferdelig pausemusikk at folk legger på, men vi aner ikke hvordan vi blir kvitt den.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 19:32   #46
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Det er grusomt! Veldig ofte er det noe feil med volumet og det skurrer i ørene.

Synes det kunne vært radio med nyheter eller noe. Jeg er alltid understimulert på den virkelige verden.

Gammel 03-09-12, 21:26   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! NRK Alltid nyheter!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 23:28   #48
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Det er greit med pausemusikk hvis det er sånn vanlig popmusikk, av normal lydkvalitet. Men når det blir vondt å høre på (og jeg er virkelig ikke kresen på lydkvalitet) så blir jeg gretten

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 10:25   #49
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Et av NAV-kontorene i Trondheim hadde DDE på repeat for noen år siden. Jeg la fra meg telefonen mens jeg ventet og da det endelig ble min tur 24 minutter etter at musikken startet gikk jeg nesten glipp av at det ble svart. Da den som svarte ville sette meg over til annen avdeling ble jeg ikke bare litt gretten.

"Det går likar no?"

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.