|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Liker du pausemusikk når du er i telefonkø | |||
| Ja, pausemusikk er topp |
|
5 | 3,18% |
| Pausemusikk er for det meste bra |
|
7 | 4,46% |
| Spiller ingen rolle |
|
25 | 15,92% |
| Pausemusikk er for det meste noe jeg ikke liker |
|
41 | 26,11% |
| Liker ikke pausemusikk |
|
74 | 47,13% |
| Gulrot |
|
5 | 3,18% |
| Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Pausemusikk når du er i telefonkøJeg har ingen sterke følelser om dette altså, men det slår meg at musikken enten er veldig høy, eller veldig stygg. I tillegg blir jeg glad når jeg hører musikken bryte - så blir jeg bare skuffet fordi det eneste de sier er "du står fortsatt i kø" - som om jeg ikke visste det!
|
|
|
#43 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pausemusikk når du er i telefonkøJeg er ikke glad i pausemusikk, ei heller heismusikk. Hvilket fikk meg til å tenke på følgende vits:
|
|
|
|
#44 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pausemusikk når du er i telefonkøLiker det ikke. Og jeg trenger heller ikke å vite at "..du kan også benytte deg av våre internettsider til bla bla bla bla." Hadde jeg kunnet gjort det på internett hadde jeg ikke ringt.
|
|
|
#45 |
|
|
Sv: Pausemusikk når du er i telefonkøJeg kan ikke fordra pausemusikk. Et eller annet firma hadde A-HA akkurat da jeg bannet som mest over den turnéen, det gjorde et og annet med vennligheten min da de til slutt tok telefonen. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Søt og rar
|
Sv: Pausemusikk når du er i telefonkøDet er grusomt! Veldig ofte er det noe feil med volumet og det skurrer i ørene.
|
|
|
#48 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pausemusikk når du er i telefonkøDet er greit med pausemusikk hvis det er sånn vanlig popmusikk, av normal lydkvalitet. Men når det blir vondt å høre på (og jeg er virkelig ikke kresen på lydkvalitet) så blir jeg gretten
|
|
|
#49 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Pausemusikk når du er i telefonkø
"Det går likar no?" |
|
|
|