Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-07, 17:39   #181
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg har flere sko og støvletter med både 9 og 10 cm hæl, og jeg tror ikke jeg ser det minste dum ut.

Gammel 10-04-07, 17:44   #182
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har flere sko og støvletter med både 9 og 10 cm hæl, og jeg tror ikke jeg ser det minste dum ut.

Det man ikke vet har man ikke vondt av

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 18:24   #183
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må si meg enig med Mim & co her - vi små må da kunne gå med litt hæler?

Jeg har kjøpt meg to par sko på salg i dag, jeg da. Ingen som kjenner meg vil nok bli forbauset over verken farge eller stil. El Naturalista-paret (øverst) har et magebelte som kan tas av slik at det blir vanlige pumps. De har for øvrig 5 cm hæler, så da blir jeg 165. De andre er fra Clark's.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 18:52   #184
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg har aldri tenkt på om jeg ser dum ut i høye/lave hæler. Hvis skoene er kule og gode å gå i så går jeg med dem. Er 165 på strømpelesten.

Jeg er 170, og her er det kun bekkenet (og at jeg ser dritings ut) som hindrer meg i å sprade rundt med høye hæler.

Gammel 10-04-07, 19:12   #185
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg har bestilt denne i dag. Synes den var sååå søøøøt.

Den kjolen har jeg jo på lista mi over mulige "bryllupskjoler"
Den ser så fin ut!
Den har den visst på Lene V.
Må få se den på når du får den!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 19:12   #186
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg er enig med dere begge jeg!
Jeg er og rundt din høyde, men hvis jeg beveger meg over 8 cm hæl så ser det teit ut. Men går aldri med hæl under 4 cm... 5-6 cm er ideelt for ryggen min

Det var det jeg mente. En 11 cm hæl/platåsål på en som er 1m60 blir forholdsvis veldig mye. Især fordi små folk vanligvis har små føtter, så det ser ut som om de går på tåspissene hele tiden.

Er man litt høyere og har større føtter, ser det ikke så fort styltete ut. Jeg bruker str. 39 (igjen, etter 3 år som str. 40) og synes at jeg fort ser litt klovnete ut på flate sko - især hvis de har spisse snuter !

Gammel 10-04-07, 19:14   #187
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Glemmer jo helt å poste her.
Har kjøpt nytt alpinutstyr til 13 åringen og mannen.
Har kjøpt meg nye Merell sko og ny sort Vila bukse.

Er på leting etter nye sorte støvletter, sko med litt hæl og sommerjakke. Tror jeg må lete i Harstad senere denne måneden.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 19:15   #188
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Bilder ?

Gammel 10-04-07, 19:18   #189
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 176 cm, og en str 44 sånn ca.
Synes ikke jeg er bare lekker på HØYE hæler nei! .
Sånn mellomhøye er helt greit, men høye tynne hæler er helt uaktuelt.
Ser jo ut som ei fulldiger ku.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 19:43   #190
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Morsomt med sko.

Jeg synes det er kjempeflott med høye hæler. Det er elegant og feminint.
Med mine 1.73 blir jeg egentlig ikke så veldig høy, men jeg føler meg virkelig som en kjempe i forhold til min sambo som er et hode lavere enn meg.

Doxa er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 19:47   #191
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Morsomt med sko.

Jeg synes det er kjempeflott med høye hæler. Det er elegant og feminint.
Med mine 1.73 blir jeg egentlig ikke så veldig høy, men jeg føler meg virkelig som en kjempe i forhold til min sambo som er et hode lavere enn meg.

Jeg er også 1,73, men har ennå ikke sett sko som kunne fått meg opp i høyde med mannen min - det er over 20 cm å gå på.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 19:48   #192
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Disse kjøpte jeg på ebay i påsken,egentlig på utkikk etter et annet par-men som skofetisjist klarte jeg ikke å stå imot dette kuppet!

107 USD

Sist redigert av Toffskij : 11-04-07 kl 12:59. Årsak: Fikset bildelink
morgana er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 19:50   #193
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var griselekre, morgana.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 19:50   #194
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

De var lekre, Morgana!

Doxa er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 20:38   #195
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk disse i posten fra taylorshoes i dag.

De er virkelig ikke så verst (fargen heter Gold, men de er vel mer bronsje).

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 20:41   #196
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er skikkelig fornærmet her, altså! Jeg har 38 i sko, er hverken tynn eller tykk, men kurvete, normalt proposjonert og feminin. Jeg kan gå med hæler, jeg har hverken Mette marit-holdning eller ser dritings ut.

Dessuten vil jeg bare påpeke at Glitterchick og jeg er jevnhøye med Marilyn Monroe, og kunne hun gå med høye hæler, så kan Glitter og jeg.

Gammel 10-04-07, 20:43   #197
miamo
ai ai boff

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Asker
miamo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

El Naturalista-paret (øverst) har et magebelte som kan tas av slik at det blir vanlige pumps.

Ah, El Naturalista-sko er midt i blinken for meg! Kjøpte tre par i fjor høst som jeg nesten har brukt i hjel - MEN, hvor har de bra utvalg? Mine kjøpte jeg på Bryn-senteret.

m.

miamo er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 20:45   #198
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av miamo, her.

Ah, El Naturalista-sko er midt i blinken for meg! Kjøpte tre par i fjor høst som jeg nesten har brukt i hjel - MEN, hvor har de bra utvalg? Mine kjøpte jeg på Bryn-senteret.

m.

Mitt første par kjøpte jeg på Hector (Lille Vinkels avlegger i Hegdehaugsveien), mens dagens ble innkjøpt på Design Forum i Kongens gate (bak Steen & Strøm). Det er flere Design Forum-butikker som har ganske godt utvalg, i alle fall den i Prinsens gate og den på Drammensveien.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 21:26   #199
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er skikkelig fornærmet her, altså! Jeg har 38 i sko, er hverken tynn eller tykk, men kurvete, normalt proposjonert og feminin. Jeg kan gå med hæler, jeg har hverken Mette marit-holdning eller ser dritings ut.

Dessuten vil jeg bare påpeke at Glitterchick og jeg er jevnhøye med Marilyn Monroe, og kunne hun gå med høye hæler, så kan Glitter og jeg.

Du er heldig du, Mim! Ikke bry deg om de som sier du er for lita! :38-foting:

Gammel 10-04-07, 21:28   #200
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Det er jo helt meningsløst av andre å anta at du ikke er fin med høye hæler fordi du ikke er høy. Jeg ser for meg deg som en meget flott dame!

Nooria er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.