|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Uløste konflikter tror jeg bare jeg har én av, og det i RL. Jeg har en ganske direkte tone, men heldigvis tåler både kollegaer og venner det. Og mange har sagt at de setter pris på det, siden de vet at når jeg sier noe kan de stole på at jeg mener det.
![]() |
![]() |
#22 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Jeg kommer ikke veldig ofte i konflikt med noen. Den personen jeg gjorde det med har jeg ikke kontakt med lenger, hun kommer i konflikt med ALLE. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Kanskje litt for sjelden. Jobber med å bli bedre på å kjenne etter hvor grensa mi går, og når nok er nok. Synes generelt jeg er god på å se en sak fra flere sider, og det er jo en grei egenskap. Men hvis den bidrar til at man føler seg tråkket på så går det for langt.Jeg har særlig et menneske som jeg kjenner at jeg skulle ha sagt klarere fra til, og hvis jeg gjør det er det meget mulig at konflikten egentlig ikke blir så stor heller. Så hva venter jeg på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Det skjer vel i og for seg veldig sjelden.
![]() |
#25 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Jeg havner sjelden i konflikt med noen, men er heller ikke redd for å si min mening. Både på nett og i RL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Privat: Aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Aldri konflikt, men litt for ofte trøbbel. Jeg er også av typen som snakker først og tenker etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Veldig sjelden - omtrent aldri.
![]() |
#29 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?
Samme her. I tillegg er jeg litt for direkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Ikke ofte, nei. Jeg sier stort sett det jeg mener og har skjelden problemer med å si i fra når jeg tror at det har noe for seg. Ellers er jeg opptatt av hvordan jeg kan finne en måte å forholde meg til andre mennesker på som gjør at jeg har det bra. Plassere ansvaret mentalt der det hører hjemme og ikke gjøre alt til min business og eventuellt problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?På jobb - støtt og stadig. Det tar jeg ikke så tungt. Privat - ikke like ofte, og ikke så mye jeg gidder å kalle "konflikt". At jeg ikke liker noen og at de ikke liker meg er jo ingen konflikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
intro
|
![]() Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Veldig sjelden - i alle fall etter at jeg forlot snartgravid.com.
![]() |
![]() |
#35 |
This is normal!
|
![]() |
![]() |
#38 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Veldig, veldig sjelden. Jeg har et par "episoder" i minnet fra ungdom- og studietid som har endt i såre konflikter og mer eller mindre avbrutt vennskap. Jeg er nok i overkant diplomatisk, eller feig.
![]() |
#39 |
guru advisor
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Hvor ofte kommer du i konflikt med andre mennesker?Ganske sjelden. En mor i barnehagen var i konflikt med meg i vår. Jeg var aldri selv aktiv i konflikten, men hun fant ut at det var på sin plass å skjelle meg ut i garderoben, med mange barn tilstede. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|