|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
På (opp?)tur
|
Fortell om LegolandEr jeg tullete som tar med baby og 5-åring dit alene? Tenkte ta speedferry til, leie hus på Lalandia og vanlig bilferge tilbake. Vi drar torsdag morgen (4 timer over), mannen ankommer fredag kveld. Drar hjem samlet søndag. Hvor dum er planen? Ikke vært i Legoland siden jeg var 7, eller noe, så helt blank. Tips til hva som er lurt og ulurt mottas med stor takk!
|
|
|
|
#2 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell om LegolandSynes det høres ut som en fin plan jeg
|
|
|
|
#3 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Fortell om LegolandJeg ville reist, men jeg ville ikke dratt til Legoland alene en dag med femåring og baby. Jeg ville heller holdt meg i Lalandia alenedagen, og så dratt i Legoland med mannen. Legoland er gøy!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fortell om LegolandMed mindre du har en femåring som er komfortabel med å kjøre attraksjoner alene ville jeg ikke vært i legoland alene med begge barna. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell om LegolandLalandia alene, Legoland begge to- såvidt 5 åringen ikke tar karuseller alene da.
|
|
|
#6 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Fortell om LegolandFemåringen din kan prøve klatreveggen ved inngangen til Aquadome, nedre vektgrense er 10 kg, han får kroppssele på seg og det er artig å få teste ut.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Fortell om LegolandKjempefin tur! Jeg hadde ikke nølt. Dunken ta med deg babyen på an masse attraksjoner i legoland og man setter vogna ved siden av attraksjonen. Mange ting rusler og går sakte og er helt kurante å ha med baby på. Q satt i meitai på det meste han. |
|
|
|
#8 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fortell om Legoland
Helt enig med Kaprifol. Jeg var der med mine to da de var to og seks år, og hadde da med en ekstra voksen. Det var virkelig gull, siden seksåringen ville ta diverse karuseller og ting som minstemann ikke kunne være med på.
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Fortell om LegolandNeida, det tar en sånn tre timer maks. Antagelig mindre - det er raske veier. |
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Vi brukte 6 timer fra Hirtshals til Lalandia.Babyen var så urolig at det var ikke måte på.Måtte stoppe en x antall ganger. Brukte 3 timer opp igjen.
|
|
|
|
#12 |
|
På (opp?)tur
|
Vår baby roer seg over 100, så det satser jeg på går bra. Lyden i motoren, vet ikke. Takk for tips om bæretøy, tar med meitaien.
|
|
|
|
#13 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Fortell om LegolandOg ikke glem at det blåser i Danmark. Ta med jakker. Jeg kunne gjerne hatt vanter og lue også den dagen vi var ute fra 10 til 19 i Legoland, ble ganske kaldt å tusle rundt, vi fortsatte å kjøre karuseller selv om det kom litt regn og sånn.
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell om LegolandKos dere!
|
|