|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Festtale til 249,-
Neida, men det er sånn det er i sånne blogger. De må ha litt random bilder om det de skal skrive om ikke har bilder.
![]() |
![]() |
#23 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#24 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Festtale til 249,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg må innrømme at jeg brukte mesteparten av visittiden i bloggen nå på å lete etter sammenhenger mellom bilder og tekst. Like morsomt blir det kanskje ikke, men der har du meg når det gjelder uvesentlige (?) detaljer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Festtale til 249,-Hadde ikke anledningen vært fullt så høytidelig, hadde det jo gått an å tatt med seg talen, fortalt det som det var - at man hadde fått hjelp av "proffesjonelle", og lest opp talen som ett humorinnslag. Jeg regner med at det er mange som ville fått seg en god latter da.
![]() |
![]() |
|
|