|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEGleder meg til å se cowl for menn! Tror det er midt i blinken for min mann!
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVE
Hehe, jeg har en kurv full av prototyper her som jeg skal legge ut etterhvert, men de som teststrikker skal få lov å tjene seg rike selv altså |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVE
Min cowl er ferdig men jeg er ikke fornøyd med garnvalg og utseende, så har justert litt - to av de andre teststrikkerne (jeg har teststrikkere!!! danser2: ) strikker den i ny justert form. Så får vi se (snart |
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVESa jeg hvor gøy jeg synes det er med egne teststrikkere?? |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg ble ikke fornøyd med det garnet jeg har her (falk). Synes det ble litt grovt, og ikke så mykt som jeg kunne ønsket meg.
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVETrenger du flere teststrikkere av herrecowl, så er jeg litt keen (litt for å prokastinere alle vottene jeg har tenkt å strikke - votter er litt kjedelig, vurderer å prøve magic loop, men det ser litt krøkkete ut)
|
|
|
#54 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVESendte deg en Mail, men vet ikke om du (og evt andre prøvestrikkere) er enig. Så hvis du er her og ikke på mailen så spør jeg her også, for jeg lurer på om jeg skal rekke opp eller ikke:
|
|
|
#55 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJa det er et godt poeng og jeg tror faktisk jeg har skrevet feil i mønsteret.
Sist redigert av m^2 : 18-09-12 kl 20:34. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg tror jeg rekker opp da og legger inn en ekstra runde med rette masker. Mønsteret ser ellers fint ut, jeg har litt liten forskjell på fargene, men det gjør ikke noe synes jeg. Koksgrå og litt lysere grå med fargevariasjon.
|
|
|
#57 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEDet er ikke meninga den skal være dobbel rundt halsen? Jeg fikk anledning til å prøve den nå når jeg rekker opp.
|
|
|
#58 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVENei... Blir den stor? Du kan godt ta den ned et hakk i str, en repetisjon av mønsteret er .... Ehm, du får telle over |
|
|
|
![]() |
|
|