|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Librocubicularist
|
Ebøker frå digitalbok.no?Er det nokon som har erfaring med digitalbok.no og veit om dei er brukarvennlege, eller om det tar ein halvtime med plundring å få boka over på lesebrettet, etter at ein har kjøpt ho? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Unik
|
Sv: Ebøker frå digitalbok.no?Eg har handla ein del der. Men eg har kindel og må fjerne sperra og formatere om litt før eg kan legge den inn på kindelen min. Så for min del er det litt arbeid, men eg tykkjer det er verdt det.
|
|
|
#4 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ebøker frå digitalbok.no?Jeg har en gratisbok derfra. Da måtte jeg kjøpe via Bokskya, så da tok det jo litt tid. Men registrering og kjøp på digitalbok.no var veldig greit.
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Ebøker frå digitalbok.no?Jeg har kjøpt én bok av dem, og det var ganske mye knøvling. Delvis fordi jeg hadde et lønnlig håp om å få Bokskya-appen til å virke, og det gikk jo ikke.
|
|
|
#6 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Ebøker frå digitalbok.no?Nå viste det seg at eg har lese dei bøkene som såg interessante ut, av dei som var på tilbod, så eg har ikkje kjøpt noko endå. |
|
|
|
![]() |
|
|