Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-12, 22:07   #841
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Fin veske, Bauche! Hvor??

Ja, det kom Intersportblad i posten her i går - gjelder nok over alt.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-09-12, 22:13   #842
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Fin veske, Bauche! Hvor??

Ja, det kom Intersportblad i posten her i går - gjelder nok over alt.

Morris - de har 300 i avslag på skinnvesker - koster 1200 (eller 1290 kanskje) før rabatt. Utrolig deilig og myk

Gammel 21-09-12, 11:21   #843
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har også veldig lyst på Bergans dunkåpe (fordi jeg har inntrykk av at den er veldig varm). Er det en kampanje Intersport har overalt?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ja, det lurer jeg og på..

Det tror jeg. Reklame med beskjed om lagertømming og store partikjøp i posten her (Sørlandet), men jeg har inntrykk av at kampanjen er landsdekkende.

Løp og kjøp - jeg har allerede tatt min i bruk ettersom det bare var 2 grader her i morges, frost og kaldt.

Jeg var forøvrig innom en annen sportsbutikk i går ettermiddag, som hadde pelskant til jakken på lager og da jeg spurte hva den kostet, så var saken klar - det ble mørk pelskant til 150,-, mot 299,- som de skulle ha hos Intersport ... og ikke bare det, men det er mulig fuskepelsen går ut av sortimentet, slik at den ikke kommer inn igjen kommende sesong i det hele tatt. Jeg grabbet med meg og gikk fornøyd hjem, og det ble forøvrig veldig fint med den mørke pelsen til sort jakke.

Fiiiin veske, Bauche!!

Gammel 21-09-12, 11:35   #844
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Åhh, pelskant. Fiiin HAr tenkt på det til min dunkåpe også men har aldri fått surret meg til å sjekke hvor jeg kan få tak i noe sånt.

Berganskåpen er så fin men synes den ble litt bomsete ift. den fra NorthFace så jeg har en NF.

Har kjøpt etpar fleecegensere så jeg er vel klar for kulda nå da.
Samme til mannen.
Jeg har en sånn i turkis fra før, den er så god og har brukt den masse.

Det er så kaldt på jobben så denne kan vel muligens brukes der med et pynteskjerf over kanskje..
Fleece, dette også.

Gammel 21-09-12, 11:38   #845
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg synes det blir en helt annen jakke med pelskant. Særlig den sorte, for der ser mest hetta bare ut som en slaskete og lite flatterende pølse når den ikke blir mer markert med kant.

Jeg har NF-kåpen. Enig i at den er enda mindre bomsete, men når har den varmet meg siden vinteren 2007/2008, og har mildt sagt blitt litt slitt, så da jeg først skulle ha nytt, så ble det Bergans denne gang. Har jo sikla på den like lenge i grunnen.

Deilig med tynn fleece.

Gammel 21-09-12, 18:20   #846
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Denne er i ull.

Tynn bluse. Får bruke en ulltrøye under.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 21-09-12, 19:23   #847
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Det tror jeg. Reklame med beskjed om lagertømming og store partikjøp i posten her (Sørlandet), men jeg har inntrykk av at kampanjen er landsdekkende.

Løp og kjøp - jeg har allerede tatt min i bruk ettersom det bare var 2 grader her i morges, frost og kaldt.

Jeg var forøvrig innom en annen sportsbutikk i går ettermiddag, som hadde pelskant til jakken på lager og da jeg spurte hva den kostet, så var saken klar - det ble mørk pelskant til 150,-, mot 299,- som de skulle ha hos Intersport ... og ikke bare det, men det er mulig fuskepelsen går ut av sortimentet, slik at den ikke kommer inn igjen kommende sesong i det hele tatt. Jeg grabbet med meg og gikk fornøyd hjem, og det ble forøvrig veldig fint med den mørke pelsen til sort jakke.

Fiiiin veske, Bauche!!

Nå henger en svart i str m i gangen min. Tusen takk for tips! Jeg kjøpte Northface-kåpen i fjor, men den var ikke varm nok for meg.

Den pelskanten, kan jeg kjøpe den hos alle som har Bergans dunkåper... også neste uke?

Gammel 21-09-12, 20:45   #848
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Denne ble med meg hjem i dag, bare i en alldeles nydelig burgunder farge. Litt usikker på om jeg kanskje vil ha den i svart i steden, får tenke på det til over helga.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg NOVA BAGS FRIT-050-677x381.jpg (91,4 KB, 28 visninger)
Luvi er ikke aktiv  
Gammel 22-09-12, 16:02   #849
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Denne ble min idag:

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 22-09-12, 17:45   #850
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Ble en vinterhvit tights og singlet fra Cubus på meg i dag, kampanje lokalt ...samt bluse fra KappAhl med 25 % avslag. Fornøy da ja!

Gammel 22-09-12, 17:46   #851
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Nå henger en svart i str m i gangen min. Tusen takk for tips! Jeg kjøpte Northface-kåpen i fjor, men den var ikke varm nok for meg.

Den pelskanten, kan jeg kjøpe den hos alle som har Bergans dunkåper... også neste uke?

Det vil jeg tro. Alle forhandlere av Bergans har eller skal kunne skaffe fuskepels.

Gammel 22-09-12, 18:18   #852
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt grå støvletter fra Duoboots, og gleder meg til å se dem i virkeligheten.

http://www.duoboots.com/ladies-boots...ck/marcelle/d/

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 22-09-12, 19:22   #853
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Fleecejakke som skal erstatte den fem år gamle fra Vero Moda:

Gammel 22-09-12, 19:28   #854
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Primrose er ikke aktiv  
Gammel 22-09-12, 20:54   #855
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt meg skoletter fra Sixtyseven. De er mye mattere enn det jeg fikk inntrykk av på skjermen, men de er veldig fine likevel!

..æææsj, det er umulig å legge inn bilde fra Heppo uten at det blir gedigent. Modellen heter "lykke", og de er brune, i alle fall. Ja, ja.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 23-09-12, 09:35   #856
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Denne er i ull.

Å, den nederste var skjønn! Hvor er den kjøpt?

Gammel 23-09-12, 11:45   #857
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Den fant jeg på Kapp Ahl.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 23-09-12, 13:58   #858
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Denne er i ull.

Jeg likte den brune genseren? Hvor får man tak i en slik?

Gammel 23-09-12, 14:35   #859
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Standard

Den øverste er fra In Wear. Om du er basert i Oslo finner du den på Oslo city. Den er ikke brun, men burgunder.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 23-09-12, 14:45   #860
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ina er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.