Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å bli spurt om legitimasjon

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-12, 19:41   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Å bli spurt om legitimasjon

Jeg var en snartur på polet i dag, og skulle kjøpe meg rødvin.

Er endel år siden sist, ettersom vi har fylt opp med kvota.

Og ble spurt om leg! Som 15-16 åring handlet jeg på polet og var på utesteder med 21 årsgrense, uten problemer.
Nå når jeg er nesten 32 år blir jeg spurt om leg. Det er ikke første gangen.

Jeg har også vist leg for å kjøpe røyk for noen uker siden.

Holder jeg på å gå i barndommen?!

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 19:42   #2
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bli spurt om legitimasjon

Jeg var vel 34 sist jeg ble spurt om leg tror jeg. Vi må se veldig unge og spreke ut, asså!

Gammel 21-09-12, 19:43   #3
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Polet på Oslo City? De er i hvertfall veldig, veldig greie!

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 19:46   #4
Serafin

Serafin sin avatar

Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Nei, er langt unna Oslo.

Lillesøster 09
Gammel 21-09-12, 19:48   #5
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er blitt spurt om leg. én gang i mitt liv. Da kjøpte jeg nesespray på Kiwi.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 19:49   #6
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er blitt spurt om leg. én gang i mitt liv. Da kjøpte jeg nesespray på Kiwi.

Hehe.

Lillesøster 09
Gammel 21-09-12, 19:51   #7
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg blir også rett som det er spurt om legitimasjon på polet, og på utesteder.
Hver gang sender jeg sms til lillesøster, og forteller om det.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 19:52   #8
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Alt for lenge siden nå :kjerring:
Sambo (33) blir stadig spurt. Sist for å kjøpe øl på prix.

Gammel 21-09-12, 19:54   #9
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

For noen år siden så ble jeg spurt om leg da jeg skulle kjøpe øl i butikken. Husker ikke helt når det var, men jeg må ha vært 32+ for jeg hadde minsten med meg.

Jeg hadde med meg mannens bankkort, og glemte lommeboka i bilen. Jeg ble derfor en smule irritert da spørsmålet om leg kom, og damen ikke ga seg. Jeg mener...jeg har aldri sett så ung ut for alderen, og folk i køen påpekte også at det var tull å be meg om leg.

Men jeg måtte forlate køen og gå ut, og når jeg kom inn igjen så ble jeg henvist bakerst i køen igjen. Da det var min tur igjen, så kikket damen i kassen surt på meg, tar kortet mitt og studerer det, og blir så sprut rød... Oi, såpass ja, var alt hun klarte å si.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 19:57   #10
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Polet på Oslo City? De er i hvertfall veldig, veldig greie!

Der ble jeg spurt om leg, for første gang i mitt liv, da jeg var 38 år! Jeg som trodde jeg så ung og fresh ut, men så er de bare greie, altså

Gammel 21-09-12, 20:23   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble alltid spurt før, men det tok slutt i 2007, da jeg var 33 1/2. (Nå snurter jeg litt over det, men jeg ble jo vekselvis fornærma og sønderknust over å bli spurt som ung.)

Gammel 21-09-12, 20:26   #12
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir stadigvekk spurt om leg. Sist var i sommer, og da var det to ganger på en uke. Da var det snakk om snus og øl.
Jeg er 34 og synes det begynner å bli litt latterlig. Men må jo skryte litt av det også da.

Gammel 21-09-12, 20:39   #13
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Der ble jeg spurt om leg, for første gang i mitt liv, da jeg var 38 år! Jeg som trodde jeg så ung og fresh ut, men så er de bare greie, altså

Neida, hun sa jeg måtte ha veldig bra sminke og lurte på hva slags merke det var. Jeg var bare 35, da.

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 20:40   #14
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Ha ha, jeg ble også spurt for to uker siden (37 års-dag veldig snart).
Kjøpte en svinedyr rødvin til mange hundre kroner.

Veldig underlig kombo med rynkete 17-åring (eller hva han tok meg for) med eksklusive vinvaner.
Ikke at jeg har det altså, det var en gave.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 21:20   #15
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Det er så herlig å bli spurt om leg!! Nå er det noen mnd siden sist, alt for lenge. Men kollegaen min sa i går at jeg så yngre ut enn jeg var og at når folk spurte etter meg så spurte de etter hun i 20-åra (er 34).

Gammel 21-09-12, 21:34   #16
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble bedt om å gå fra et utested da jeg var 41 og gravid. Da var klokka blitt 22 og han mente jeg ikke var gammel nok til å være der lengre. Og jeg var ikke ferdig med desserten, engang. Har blitt spurt om leg mange ganger etter fylte 35.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 21:51   #17
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg blir stadigvekk spurt om leg. Sist var i sommer, og da var det to ganger på en uke. Da var det snakk om snus og øl.
Jeg er 34 og synes det begynner å bli litt latterlig. Men må jo skryte litt av det også da.

Samme her.

Gammel 21-09-12, 22:14   #18
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ble spurt om leg for å kjøpe røyk på butikken, for en stund siden. (Er 27) Men hadde også med med datteren på 7 og hun på 4. Og de sto å gaula mamma. Så lurer på om han mente jeg startet da fryktelig tidlig i og med at han tok meg som 17åring.

Ta det som ett komplemang, men vet ikke helt jeg, syns å bli tatt som 17åring er litt drøyt.

Gammel 21-09-12, 23:54   #19
Philomena
Fullverdig medlem

Philomena sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Philomena har et hav av muligheter foran seg
Standard

Må nesten gå og handle på polet for å teste. Har vært i konstant gravid eller ammemodus siden 2008 og Har rett og slett ikke peiling Så alltid Veldig mye yngre ut men siden jeg ble 27 ble Jeg plutselig gammel og ingen spurte mer om ID. Er 35 nå, kanskje begynner de å spørre igjen. Det er lov å drømme litt

Gammel 22-09-12, 00:02   #20
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Er det ikke bare sånn de gjør da? Jeg blir også spurt om leg. hver gang. Selv med alle 3 barna hengende rundt beina. Ikke ser jeg spesielt ung ut heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.