|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Ville du stemt AP med Støre som statsministerkandidat? | |||
Jeg stemmer ikke AP om de så har Vår Herre som statsministerkandidat.
|
|
42 | 33,07% |
| Jeg stemmer AP neste valg uansett |
|
47 | 37,01% |
| Jeg ville stemt AP med Støre som kandidat, men ikke med Jens |
|
4 | 3,15% |
| Jeg ville stemt AP ved neste valg med Jens som kandidat, men ikke Jonas |
|
2 | 1,57% |
| Jeg ser kun på programmet når jeg velger parti |
|
13 | 10,24% |
| Erna for President |
|
19 | 14,96% |
| Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støre for President?Jeg liker Støre selv om jeg normalt ikke stemmer Ap. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Støre for President?
|
|
|
#24 |
|
Tøff
|
Sv: Støre for President?Siden vi ikke lenger lever i et demokrati men et byråkrati er det meg snart hoppende (på èn fot med lakkstøvler) likegyldig hvem som står ved det imaginære roret. Bortsett fra den åpenbart gale Siv.
|
|
|
#25 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Støre for President?Støre må gjerne bli president for min del. Stortingspresident, altså.
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Støre for President?Jeg stemte Erna for president, men kunne like godt stemt at jeg ikke ville stemme AP om de så hadde Vår Herre som statsministerkandidat. |
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Støre for President?Den eneste jeg IKKE vil ha som statsminister er Siv. Men jeg kommer aldri til å stemme blått selv om jeg liker Erna. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Støre for President?Liker ikke Jens, liker Støre, men stemmer ikke AP om så helvete fryser over ...
|
|
|
#29 |
|
flisespikker
|
Sv: Støre for President?Jeg ville uansett ikke finne på å stemme AP. Men dersom jeg hadde vært enig med partiet, ville hverken Støre eller Stoltenberg skremt meg fra å stemme på dem.
|
|
|
#30 |
|
By the Sea
|
Sv: Støre for President?Jeg elsker Jens.
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Støre for President?Resultatet så langt er egentlig litt stilig. Jeg trodde det skulle være mer personavhengig og mindre partiavhengig. |
|
|
|
#32 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror ikke FP er representativt for befolkningen i så måte, dessverre.
|
|
|
#33 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Støre for President?Gjorde du? Jeg har aldri stemt på grunn av noen person. Jeg har for så vidt latt være å stemme på grunn av personer, men da fordi de har verdier som ikke er forenelig med mine, og hvis de leder et parti, anser jeg at de reflekterer partiets verdier.
|
|
|
#34 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støre for President?jeg tror det blir endringer i favør blått til neste periode. Men jeg tror ikke det blir så mye bedre av det... Men håper Erna får en sjanse! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja, enig i dette også. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Støre for President?Jeg har noen grunnverdier som er viktig for meg, men ledere kan definitivt avskrekke meg fra å stemme på et parti, eller i motsatt fall friste meg til å stemme på det. Så fremt partiet ligger innenfor det politiske landskapet som jeg er komfortabel med. Jeg er ikke en stemmer-alltid-på-samme-parti-dame. Jeg stemmer på beslektede partier - så jeg hopper ikke fra den ene siden til den andre, men særlig i lokalpolitikken har jeg latt meg både friste og avskrekke av partienes lederkandidater. |
|
|
|
![]() |
|
|