|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Støvler med for?Trenger de det?
|
|
|
#2 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Støvler med for?Min har Viking ett eller annet støvel som er foret. Vanlig gummistøvel er ganske kaldt når det kryper ned mot 0. Ikke bare foret som varmer, selve materialet i støvelen isolerer også. De fra Sparkjøp har jeg ikke prøvd. Støvlene må ikke være for tunge og stive, synes jeg.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Støvler med for?Vanlige støvler blir veldig kalde når det er som kaldest. Her hadde vi fôrede støvler i fjor, og var veldig fornøyde med de, men det kunne jo fort bli ganske klamt, spesielt her hvor det er utrolig vekslende vær. Så i år kjøpte jeg Sorel sine som er mer pustende, men samtidig vanntette og lettere på foten enn fôrede støvler (har hørt veldig mye bra om disse). Disse kan jo brukes som vintersko i tillegg og tåler veldig mange minusgrader. I tillegg kan de snøres igjen oppe. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Støvler med for?Jeg hater cherrox og alle lignende varianter, her sverger vi til Bogs! Holder tørt og er varme, med viking thermo ble jeg enten svett og klam eller iskald, ingen mellomting -usj...
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Støvler med for?
|
|
|
#6 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Støvler med for?Hm, ja, ikke så mye klokere kanskje.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvler med for?Eldstemann har Dockboots. Han er på sitt tredje par og har aldri opplevd at de ikke holder tett. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Støvler med for?Skikkelige Goretex-sko er helt greit i vått vær. Regner det skikkelig må også støvlene være høye nok til at det ikke kommer vann oppi når de setter seg ned. Regnbuksen må ha strikk og være tett nede ved anklene(opplever ofte at regnbuksene trekker vann nederst.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Støvler med for?Vanlige støvler uten for blir for kalde snart. Vi har pleid å bare bruke gore tex også vinterstid, men i fjor og i år ble det og slushers fra Eurosko.
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Støvler med for?Mine har goretex og støvler med for. Hadde de fra Sparkjøp i fjor og var veldig fornøyd med de. Har kjøpt nye for denne sesongen også. Siden det er ullfor inni ble de ikke like klamme som cherrox. Ungene valgte støvlene fremfor gore-tex skoene. Støvlene fra Sparkjøp er i crocs lignende materiale og er utrolig lette. |
|
|
|
![]() |
|
|