|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() iPhone og ringetoner - seriously?!?Jeg har jo fått meg sånn ny telefon som er intuitiv sånn at man ikke trenger rare forklaringen fordi den er så godt laget at den mer eller mindre automatisk gjør det man ønsker. |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: iPhone og ringetoner - seriously?!?Jeg er usikker på om det går?
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: iPhone og ringetoner - seriously?!?Man kunne det på verdens første smarttelefon SX-1 fra Siemens, fra 2002. Det er ikke mulig at man ikke kan det på iPhone? |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: iPhone og ringetoner - seriously?!?
Som sagt, kunne fint det på HTC og. Men jeg har hørt at Apple er litt sære på blant annet dette.
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: iPhone og ringetoner - seriously?!?Men nå er jeg fersk Iphonebruker, så jeg VET ikke.
![]() |
#6 |
Administrator
|
![]() Sv: iPhone og ringetoner - seriously?!?Du kan kjøpe ringetoner i iTunes Store. Er du ikke opptatt av å ha riktig lisens for bruk ol. så finner du en del løsninger via google for hvordan du lager egne utifra mp3, eller kanskje torrenter med ferdige; overføring til telefonen skjer via iTunes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: iPhone og ringetoner - seriously?!?Jau, du må seriously lage de på eplefonen (i allefall inntil den nyeste iOS kom, jeg har ikke prøvd etterpå), laste de til dataen og gå via iTunes ...
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: iPhone og ringetoner - seriously?!?Jeg har jo mest lyst til å bruke de mp3-filene jeg allerede har. Jeg har ikke sansen for å måtte betale for en sang jeg allerede har kjøpt for å kunne bruke den som ringetone. |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
Virker ikke sånn nei.
![]() |
#10 |
Administrator
|
Det er et rettighetsspørsmål, vil jeg tro. Du kan fint konvertere egen musikk til ringetoner (med 3-parts programvare), men du kan ikke spille av musikk direkte fra musikkbiblioteket som ringetone. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: iPhone og ringetoner - seriously?!?Du kan hente gratis, ferdige ringetoner på audiko.net, og så dra de over i iTunes. Men du kan ikke bruke mp3-filene dine, nie.
![]() |
|
|