Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-07, 00:40   #521
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hm, tror dessverre ikke den boka er tilgjengelig i noen rimelig utgave her til lands ennå, da den er ganske ny.

Ja, det var det jeg trodde . Kanskje den blir innkjøpt dyr da. Får sjekke kronasjene.

apan er ikke aktiv  
Gammel 09-04-07, 00:46   #522
Marian
29 år

Marian sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Donald Pocket nr. 320

Marian er ikke aktiv  
Gammel 09-04-07, 18:26   #523
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

I påsken har jeg lest den siste til Gunnar Staalesen og den første til Stieg Larsson. Larsson gav mersmak, så nå lurer jeg på hvor jeg skal få tak i nr 2 billigst mulig .

Lån boken av en som har lest den ferdig!

Jeg kan sende deg en melding om når jeg er ferdig med min, men det blir en stund til enda, for jeg har ikke begynt å lese på den.

Gammel 11-04-07, 22:32   #524
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Der ligger, i stigende rekkefølge (dvs. nedenfra og opp):
1) Cognitive Linguistics. An introduction (av Vyvyan Evans og Melanie Green)
2) Handbok i Norrøn filologi (av Odd Einar Haugen (red.))
3) Bol'sjoj Illjustrirovannyj Tolkovyj Slovar' Russkogo Jazyka. Sovremennoe Napisanie (av V. I. Dal')
4) (og altså øverst) The No. 1 Ladies’ Detective Agency (av Alexander McCall Smith)

Den siste samuraien er visst satt inn i hylla igjen, huff...

Gammel 12-04-07, 09:36   #525
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Der ligger Dødsklokkene (The Nine Tailors) , Dorothy Sayers.
+ "Den evige gartner", John le Carré.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-07, 09:45   #526
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leser aldri på senga. :nygift:

Men på hjørnbordet, ved siden av godstolen, ligger Berlinerpoplene for tida.

Line* er ikke aktiv  
Gammel 12-04-07, 10:04   #527
alphaMale
The Million Dollar Man

alphaMale sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
alphaMale er litt kulalphaMale er litt kul
Standard

"En kort historie om nesten alt" av Bill Bryson - anbefales.

- Friends help you move, REAL friends help you move bodies.
alphaMale er ikke aktiv  
Gammel 12-04-07, 12:29   #528
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blå netter av Diana Gabaldon
Måtte ha litt lettlesning nå...

Gammel 14-04-07, 00:41   #529
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Herbert Crumps ekteskap.

Hasselnøtt er ikke aktiv  
Gammel 14-04-07, 01:45   #530
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er nettopp ferdig med Berlinerpoplene, tok tre dager, og vil ta fatt i fortsettelsen.
Men på nattbordet mitt kommer de aldri. De bøkene.

Har ikke nattbord...

Line* er ikke aktiv  
Gammel 14-04-07, 01:45   #531
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Herbert Crumps ekteskap.

Leser du det på senga?

Line* er ikke aktiv  
Gammel 14-04-07, 12:46   #532
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Leser du det på senga?

Er det rart?
Jeg fikk den i gave for fem år siden, tenkte det var på tide å lese den.

Hasselnøtt er ikke aktiv  
Gammel 14-04-07, 13:11   #533
Line*
Expired

Standard

Jeg bare spøkte.

Line* er ikke aktiv  
Gammel 14-04-07, 16:47   #534
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg bare spøkte.

Da er det verre med min mann, som leser Menn som hater kvinner på senga.

Hasselnøtt er ikke aktiv  
Gammel 14-04-07, 17:28   #535
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

"Heia mamma" og "Bedre uten brød"

Gammel 15-04-07, 19:09   #536
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alphaMale, her.

Hmm den har jeg lyst å lese.

Men nå flytter denne boken inn på nattbordet mitt:
"Med livet foran seg" , Émile Ajar.
Mamma har kommandert meg til å lese denne, skal visstnok være bra.
Jeg begynner på den i kveld.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 15-04-07, 22:02   #537
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alphaMale, her.

Er bestillt - til mannen!

Vet han kommer til å elske den. Selv er jeg mer usikker, har ikke så stor interesse for naturvitenskap. Men kanskje nettopp derfor bør den leses - på tide å opplyses litt, kanskje.

Pebbles er ikke aktiv  
Gammel 16-04-07, 00:00   #538
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Emotional Intelligence av Daniel Goleman.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 16-04-07, 10:19   #539
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå leser jeg "uten en tråd" av Jens Bjørneboe.
Den er litt i heftigste laget for en prippen kjerring som meg, Men jeg skal lese den ferdig.

Også tror jeg jeg skal lese endel avsnitt høyt for Sambo etterhvert.

Gammel 16-04-07, 10:20   #540
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Også tror jeg jeg skal lese endel avsnitt høyt for Sambo etterhvert.

Det vil han sikkert sette pris på.

Mandarin er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.