|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Den nye Nokia-telefonen - noen som har prøvd den?Jeg fikk fikle litt med en i dag, og den er jo virkelig veldig, veldig lekker! Og genuint annerledes enn de andre, ikke bare en mer (SonyEricson) eller mindre (Samsung) dårlig kopi av iPhone?
![]() |
#2 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Den nye Nokia-telefonen - noen som har prøvd den?Jeg har Nokia-telefon fra 2003... Når den ryker (det blir sikkert mange år til) skal jeg helt sikkert ha en ny Nokia-telefon!
![]() |
#3 |
ikke for folk flest
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Den nye Nokia-telefonen - noen som har prøvd den?
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Den nye Nokia-telefonen - noen som har prøvd den?900 eller 920, tror jeg?
![]() |
#5 |
ikke for folk flest
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Den nye Nokia-telefonen - noen som har prøvd den?Har du tafset på Nokia 920? Det er den med nyeste operativsystem med Windows phone 8.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye Nokia-telefonen - noen som har prøvd den?Tidligere versjoner av Windows Phone har vært utrolig dårlig, så det er faktisk veldig bra avtalt er nytt.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye Nokia-telefonen - noen som har prøvd den?Jeg er ikke fornøyd med min lumia 800, og kommer ikke til å satse på nokia og windowstelefoner senere.
![]() |
#10 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye Nokia-telefonen - noen som har prøvd den?Nokia 920 ser faktisk veldig kurant ut. Jeg kunne i utgangspunktet godt ha tenkt meg en slik, men det er uaktuelt å bytte ut iOS, så jeg skal ha iPhone 5. Jeg mistenker at hovedutfordringen Nokia og Microsoft har er at ganske mange tenker slik. De som er fornøyd med de rimeligere, og halvstekte, løsningene til Google og Samsung er ikke helt i målgruppen, og de som er opptatt av godt design, som det ser ut til at blir levert her, og er villige til å betale, allerede har investert i iPhone og iOS. Det gjør at jeg er skeptisk til hvor godt utvalget av programvare vil være. Microsoft er ganske sent ute. Apple og Google har flere års forsprang, og så vidt jeg forstår tjener utgiverne fortsatt vesentlig mer penger på programvare for Apples platform. Og det antar jeg erførst og fremst fordi betalingsviljen er større hos brukere av iOS. iPhone er også godt etablert i bedrifter, så jeg tror ikke Microsoft og Nokia vil få så veldig mye igjen for at dette er Windows-basert. Jeg tror motbakken fortsatt blir lang og bratt for Nokia, samme hvor fine telefonene deres er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye Nokia-telefonen - noen som har prøvd den?Tror Windows Phone kommer til å bli lagt mer merke til når bl.a. Microsoft kommer med deres Windows Surface-nettbrett nå i slutten av måneden, samt en haug andre aktører som kommer med nettbrett basert på Windows RT.
![]() |
|
|