Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Vil du lenke til foreldreportalen?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 14:53   #1
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Vil du lenke til foreldreportalen?

Jeg registrerer at vi enda ikke er registrert i google, så for å hjelpe på så lurte jeg på om noen av dere kan tenke dere å lenke til foreldreportalen?

Klipp og lim alternativ 1

HTML kode:
<a href="http://www.foreldreportalen.no/forum/" title="Diskusjonsforum for foreldre">Foreldreportalen.no</a>

Foreldreportalen.no (*)

Klipp og lim alternativ 2

HTML kode:
<a href="http://www.foreldreportalen.no/forum/" title="Møteplass for foreldre">Foreldreportalen.no</a>

Foreldreportalen.no (*)

Klipp og lim alternativ 3

HTML kode:
<a href="http://www.foreldreportalen.no/forum/" title="Diskusjonsforum for foreldre">Foreldreportalen.no - møteplass for foreldre</a>

Foreldreportalen.no - møteplass for foreldre (*)

Datakyndige står fritt til å endre på det de måtte ønske.

Hvis dere ønsker at eventuelle nyregistrerte blir kreditert dere så endrer dere forumadressen til:

HTML kode:
<a href="http://www.foreldreportalen.no/forum/?referrerid=XXX" ...

Bytt ut XXX med din bruker-id

Dere som blogger kan jo skrive en blogg-post om forumet?

Hvis du vil ha lenke tilbake til din side fra forumet, så kan du legge inn hjemmesideadressen i profilen din.

Takk for hjelpen!

*) Et eksempel på hvordan lenken ser ut. Jeg kan ikke poste HTML så den blir desverre ikke funksjonell.

Eksempel: Min hjemmeside

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:56   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du lenke til foreldreportalen?

Takk, det var lurt. Kanskje du også legger inn i posten din hvordan de ulike eksemplene ser ut?

- Jeg har ellers lagt inn link i link-listen i bloggen min, og på hjemmesiden min (som ikke akkurat er aktiv, men som er indeksert i Google).

Sist redigert av Skilpadda : 05-10-06 kl 15:06.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:05   #3
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Takk, det var lurt. Kanskje du også legger inn i posten din hvordan de ulike eksemplene ser ut?

Jeg har lagt til et illustrerende eksempel, bruk av [url] taggen blir ikke helt det samme.

Gammel 07-10-06, 16:27   #4
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Gammel 07-10-06, 16:34   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi ligger i Google nå. Men det var kanskje det du hadde sett?

Gammel 07-10-06, 16:35   #6
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi ligger i Google nå. Men det var kanskje det du hadde sett?

Jupp. Forumlisten er inne. Men vi trenger fortsatt flere lenker inn hvis vi skal passere enkelte andre (mamma)foreldresider på søkeresultatene.

Gammel 23-09-07, 21:16   #7
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Vi trenger fortsatt lenker inn. Utenom mine egne sider, så er det bare 4-5 som har (google)registrerte lenker til foreldreportalen. *dytter*

Gammel 23-09-07, 21:18   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dere registrert på forumkatalogen? (som akkurat nå er nede)

Gammel 23-09-07, 21:20   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, jeg var der inne for noen uker siden, men fant ikke ut hvordan jeg skulle gjøre det. (... og ikke skjønner jeg det at jeg ikke fikk det til heller, for jeg har jo fått det til før med andre forum :dobbelt: )

Gammel 23-09-07, 21:29   #10
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har ikke prioritert å registrere oppføringer i slike kataloger, da de fleste ikke veier særlig tungt i søkeresultatsammenheng, men det er jo likevel hyggelig om dere som bruker disse katalogene legger oss til der vi mangler, når dere likevel er innom.

Lenkebygging og søkemotormarkedsføring er en hel vitenskap, men oppsummert så er det lenker fra blogger/hjemmesider (helst med poster med tema rundt foreldrerollen (og andre FP-tema)), andre internettfora og nettbutikker (relatert til våre tema) som vil veie tyngst.

Gammel 25-09-07, 03:14   #11
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har selvsagt hatt link til FP i bloggen lenge.

Hvordan er det forresten å lenke til diskusjoner i det åpne forumet dersom man skriver noe om samme tema?

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 09:41   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Will do.

Ikke det at noen faktisk LESER bloggen min, men det har jo ingenting å si for at linken "teller", har det vel?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:23   #13
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Will do.

Ikke det at noen faktisk LESER bloggen min, men det har jo ingenting å si for at linken "teller", har det vel?

Det gjør ikke noe. Det er en fordel om den er å finne i en søkemotor, men alle lenker teller.

Gammel 25-09-07, 11:16   #14
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg har selvsagt hatt link til FP i bloggen lenge.

Hvordan er det forresten å lenke til diskusjoner i det åpne forumet dersom man skriver noe om samme tema?

Link i vei.

Jeg har tenkt å lage en liste over sider som har registrerte lenker til FP og ha på forsiden, så kanskje du får flere lesere etterhvert, aC? (Jeg kobler selvsagt ikke sidene/bloggene mot brukernavn. )

Gammel 25-09-07, 12:31   #15
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg linker også.

Som aC har jeg ikke akkurat en fanskare av det helt store da, menmen.

Gammel 25-09-07, 17:19   #16
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et tips: Når dere har skrevet et innlegg i bloggen om FP (eller andre innlegg, for den saks skyld) kan dere jo også gå inn på www.bloggrevyen.no sin pingtjeneste. ( http://www.bloggrevyen.no/pingform )

Der limer dere inn adressen til bloggen deres og trykker "hent innlegg". Så godkjenner dere og dermed vil blogginnlegget komme frem i oversikten over nye blogginnlegg som mange andre bruker som utgangspunkt i bloggsurfingen sin. Jeg har oppdaget mange fine blogger gjennom den siden og ser også at de fleste som kommer til min blogg kommer derfra.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.