|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trening med hundMorsomt. Kjenner en som sa hun lærte hunden sin " søk" og fortalte hvordan de gjorde det - la ut pølsebiter og så skulle hunden finne dem. Det er ikke søk, fikk hun høre - det er å spise pølse ute.. : rofl: |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Trening med hund
Hei Charlie. Ja det kommer helt ann på hvordan hun gikk fram når hun la ut pølsebiter. La hun en pølsebitt i hvert fotavtrykk eller en viss prosent andel av fotavtrykkene, så er det en helt annerkjent metode for innlæring av sporsøk. Men får faktisk et grundigere søk, og mer nøyaktig og roligere søk enn det man gjør om man bruker for eksempel slepespor. Det finnes mange veier til mål. Jeg har selv benyttet lært inn hunder sporsøk på 6 frskjellige måter. Alt ettersom hvilken hund jeg skulle jobbe med. Fant den metoden som passet best for den bestemte hund og eier. Har også kombinert forskjellige metoder der jeg har funnet det mest hensikstsmessig. Sist redigert av Mazaro : 09-03-11 kl 10:57. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Trening med hundImponerende |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Trening med hundFikk lyst å sette inn et filmklipp fra Zanto sin deby i lp klasse 3 hvor han også fikk opprykke til elite klasse. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Trening med hundImponerende |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Trening med hundHei takk for koselige tilbakemeldinger. Fikk lyst å sette inn en ny film hvor jeg har laget en hinderbane i hagen. Som han skal trille ball i gjennom. Ta en titt om du har lyst. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Trening med hundSå utrolig flink han er!! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Trening med hundTusen takk for skryt Pelen og Avtar. Kjempe koselig. (Kilde: youtube.com) Her kan en se filmene som ble vist på tv i påsken av Zanto http://nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_s...dane/1.8064296 Sist redigert av Mazaro : 25-09-12 kl 11:36. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Trening med hundFor en utrolig flott og flink hund du har! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bondesjakk(matt!?)
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
Sv: Trening med hund
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Trening med hundTusen takk for koselig meling Tripptrapp TREsko Så koselig at du ble inspirert til å trene med din egen storpuddel gutt. Ja er så morro å trene med hundene og lære dem saker. Så hyggelig at du likte filmene. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Trening med hundHer er en reklamefilm som hundene mine har laget for spenningsromanen jeg har skrevet. (Kilde: youtube.com) ) |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Trening med hundUtrolig gøy å se. Imponerende. Skjønner at det ligger utrolig mye arbeid bak. Skulle ønske jeg kom skikkelig i gang med min. Får ikke helt dreisen på det. Han er for opptatt av godbitene og blir så oppspilt at det er vanskelig å få fokus på nye ting. Han prøver bare alle varianter av det han allerede har øvd inn. Det vil si helt enkle ting. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Trening med hundHei Libra. Sist redigert av Skilpadda : 27-09-12 kl 13:39. Årsak: fjernet reklame |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Trening med hundTusen tusen takk for langt og grundig svar. |
|
|