|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Du vinner 5 millioner i LottoDu vinner 5 millioner i Lotto. Hvilke 'uformuftige' og fornuftige valg ville du tatt da? Hva ville den aller første umiddelbare gledeshandlingen være? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoBetale ned all gjeld, og sette av store pengesummer til gutta våre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoJeg ville sikkert svidd av en god del penger på en skikkelig ferietur. Kankje brukt 100 000 på å få en skikkelig tur for hele familien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoVi ville ha pusset opp kjelleren, kjøpt ny fryser og ny vaskemaskin. Og gitt vekk noen penger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoJeg ville kjøpt meg en helt ny garderobe, og tatt en eksotisk ferie med med mann og barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoDet aller første jeg hadde gjort, var å kjøpe en dyr og god sofa. Jeg hater den jeg har nå, men siden jeg kjøpte den i sommer så vil det være galskap å bytte den ut uten å ha noen kroner som bare kan vases bort.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoBetalt ned all gjeld, i hvert fall. *drømme* Og jobbet deltid.
![]() |
#9 |
Off the map.
|
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoHadde neppe handlet noe spesielt akkurat med en gang.
![]() |
#10 |
Pauset
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoDet aller første jeg ville gjort var å ringe et vaskebyrå og bedt dem ta absolutt hele huset til helga. Så hadde jeg i pur latskap kjøpt parkeringsplass i kjelleren på jobb. Deretter hadde oppussing, bil og gjeld stått på programmet, samt at barna var sikret en del. Men en del impulshandlinger hadde det nok også blitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto
For de aller fleste vil det vel monne godt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoBetalt ned gjeld, og kjøpt feriehus i varmere strøk, pluss at jeg hadde satt av endel til hvert av barna |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoOg så hadde jeg kjøpt en Canada Goose-jakke. Og reist til Thailand i desember.
![]() |
#18 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoOm vi vant fem mill i lotto, hadde vi bygd hus - et hus med kjeller så gubben og Guttungen kunne hatt lekerom for lego og togbaner og alt hva store og små guttehjerter begjærer. Ellers skulle huset hatt breie dører, ikke en terskel og alle soverom, bad, stue og kjøkken på et plan. Vi skulle hatt et sanserom for Lillemann også.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoDa hadde jeg jubler og tenkt, "jippi jeg får går hjemme noen år ekstra"
![]() |
#20 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Du vinner 5 millioner i LottoFørst og fremst, etter å ha besvimt bittelitt, så skulle jeg bestilt en ferietur til oss. Vi skulle reist akkurat dit vi ville, og betalt det det kostet.
![]() |
|
|