Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dongerishorts, er jeg for gammel?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-12, 15:51   #61
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg kunne funnet på å gå i shorts med strømpis under, dog ikke snuppekort jeansshorts. Det bruker jeg kun uten strømpis under.

Det er behagelig som bare det, mange av folka som jobber på gulvet bruker det som arbeidsantrekk. God bevegelighet!

Det er grunnen til at jentungen min har adoptert det som favorittantrekk, tror jeg. Hun pleier ikke kaste seg på motediller, men om det kan slås hjul i, da er hun med.

Gammel 08-10-12, 16:03   #62
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Det er du som person, og ikke alderen din, som bestemmer hvilke klær du kan ha på deg. Enkelte 40-åringer kler "alt", andre kan med fordel (fortsette med å) kle seg som de gamle kjerringene er.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 17:49   #63
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg kunne funnet på å gå i shorts med strømpis under, dog ikke snuppekort jeansshorts. Det bruker jeg kun uten strømpis under.

Det er behagelig som bare det, mange av folka som jobber på gulvet bruker det som arbeidsantrekk. God bevegelighet!

Døh! Du er 29, du har ikke uttalelsesrett. Vi snakket 40 her.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 18:43   #64
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvis jeg skulle gå i shorts så hadde jeg ihvertfall ikke gåt i cityshorrs. Grøss!!
Hva med dongeri miniskjørt da. I blått eller grått?

Gammel 08-10-12, 18:44   #65
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Til dem som synes jeg skriver litt snodig. Jeg skriver alltid fra smarttelefon.

Gammel 08-10-12, 18:52   #66
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Whatever rocks your boat, tenker jeg. Det er 40-åringer det ser flott ut på, og det er 20-åringer det ser grellt ut på. Men ikke olashorts, du må på noe mørkt stoff. Som Polyanna sier, tweed er ikke tilgivende i det hele tatt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:58   #67
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette minner meg om denne tråden jeg startet for en tid tilbake.
http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=126851

Men klart man kan gå i det om man vil det. Jeg hadde glatt kledd meg i det, men kanskje ikke på jobb.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.