|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?
Det er grunnen til at jentungen min har adoptert det som favorittantrekk, tror jeg. Hun pleier ikke kaste seg på motediller, men om det kan slås hjul i, da er hun med.
|
|
|
#62 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?Det er du som person, og ikke alderen din, som bestemmer hvilke klær du kan ha på deg. Enkelte 40-åringer kler "alt", andre kan med fordel (fortsette med å) kle seg som de gamle kjerringene er. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?
Døh! Du er 29, du har ikke uttalelsesrett. Vi snakket 40 her. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?Hvis jeg skulle gå i shorts så hadde jeg ihvertfall ikke gåt i cityshorrs. Grøss!!
|
|
|
#65 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?Til dem som synes jeg skriver litt snodig. Jeg skriver alltid fra smarttelefon.
|
|
|
#66 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?Whatever rocks your boat, tenker jeg. Det er 40-åringer det ser flott ut på, og det er 20-åringer det ser grellt ut på. Men ikke olashorts, du må på noe mørkt stoff.
|
|
|
#67 |
|
Pauset
|
Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?Dette minner meg om denne tråden jeg startet for en tid tilbake. |
|
|
|
![]() |
|
|