Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sko bruker dere til capri/highwater-bukser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 23:34   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke sko bruker dere til capri/highwater-bukser?

Synes det er så vanskelig hva som blir fint. Sandaler er greit men tenkte når en skal ha andre sko til.
Ballerina sko synes jeg som oftest ikke er fint, passer best til små og nette folk.
Pumps blir veldig damete på meg synes jeg, men kommer sikkert ann på typen.

Vil høre hva dere bruker, gjerne bilde tips og

Gammel 12-04-07, 23:50   #2
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sko bruker dere til capri/highwater bukser?

Hva med noe slikt? Jeg har disse, og elsker dem! De er både litt sporty og veldig fine på samme tid, og ikke damete. Syns jeg.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 06:56   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ElinM: de var nyyydelige

Zol: jeg liker ikke pumps da, men det har med smak å gjøre. Jeg synes det er finest med små lette sko, sånn som feks de ElinM la inn

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 06:56   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller helt enkle sandaler
Jeg har noen nydelige fra Bianco, både i brunt og hvitt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 07:32   #5
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyhelte sandaler synes jeg er flott til. Synes pumps blir litt for ... lukket? Litt rar beskrivelse, da. :fniser:
De skoene ElinM la inn var fantastisk lekre. Jeg liker best høye sko pga kroppsfasongen min, men hadde jeg hatt flotte og slanke ben hadde de skoene vært en høydare.

Gammel 13-04-07, 09:39   #6
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker enkle pumps eller hvis jeg skal ha noe mer konfortabelt, en lav kilehelsko.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 09:44   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

ElinM - de var kjempefine, noe slikt hadde nok passet meg

Lav kilehelsko kunne jeg nok også hatt...hmmm, må på skojakt

Gammel 13-04-07, 09:44   #8
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

ElinM: de var nyyydelige

Ja, ikke sant! Du må tro jeg strevde fælt med å få tak i dem i fjor sommer. De hadde dem på Logo, men ikke i størrelsen min. Trodde jeg. Googlet for å finne andre som hadde dem. Fant en butikk i USA og prøvde å bestille derfra, men det var slett ikke enkelt. Avtalte til og med å sende dem til mor til en bekjent, som bor der. Men nei da, det gikk heller ikke i orden. Skikkelig deppa ble jeg da. Til slutt fant jeg ut at de var store i størrelsen og jeg kunne bruke et nummer mindre enn det jeg vanligvis bruker, og det hadde Logo. Heldigvis. Jeg hadde bare fått det for meg at disse skoene måtte jeg ha.

Gammel 13-04-07, 09:52   #9
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Disse sandalene likte jeg

Gammel 13-04-07, 09:55   #10
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Trial runners

Vedlagte bilder
Filtype: jpg salomon_trialrunners.jpg (23,3 KB, 3 visninger)
Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 09:56   #11
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Trial runners

Ja nå skrev jeg jo ikke hvilke type capri/highwater så til fjellturen hadde disse passet supert her , flotte sko

Gammel 13-04-07, 10:00   #12
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg bruker enkle pumps eller hvis jeg skal ha noe mer konfortabelt, en lav kilehelsko.

Det ville jeg nok også brukt. Plus Camper-sko. Jeg elsker Campersko, og de passer til alt.

Men jeg bruker aldri Capribukser, det er bortimot det styggeste jeg vet.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:03   #13
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det ville jeg nok også brukt. Plus Camper-sko. Jeg elsker Campersko, og de passer til alt.

Men jeg bruker aldri Capribukser, det er bortimot det styggeste jeg vet.

Hva er camper sko?

Bruker aldri capri på vinteren men deilig om sommeren, jeans capri

Gammel 13-04-07, 10:05   #14
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Hva er camper sko?

Bruker aldri capri på vinteren men deilig om sommeren, jeans capri

Er det noen som gjør det?

www.camper.com

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:11   #15
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Er det noen som gjør det?

www.camper.com

Tenkte highwater men skrev visst capri, flere som bruker det til støvletter???

Takk for link, mange type sko der ja. Trodde det var en spesiell type sko jeg. Mange fine

Gammel 13-04-07, 10:18   #16
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Standard

Hva er camper sko?

De skoene jeg la ut bilde av, er camper.

Gammel 13-04-07, 10:19   #17
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

De skoene jeg la ut bilde av, er camper.

Ok, takk, må ha meg noen ala slike

Gammel 13-04-07, 10:29   #18
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tenkte highwater men skrev visst capri, flere som bruker det til støvletter???

Takk for link, mange type sko der ja. Trodde det var en spesiell type sko jeg. Mange fine

Jeg syntes støvletter og capri er urstygt. Er jo mye penere med olabuker i støvlettene da såfall.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:43   #19
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko bruker dere til capri/highwater-bukser?

Jeg bruker helst sandaler. Bruker sånne bukser kun sommerstid.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:44   #20
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg syntes støvletter og capri er urstygt. Er jo mye penere med olabuker i støvlettene da såfall.

Ja helt enig, bruker aldri det. Men liker highwaterbukser om sommeren
Feil å skrive capri egentlig for de jeg har eer highwater og vet ikke om jeg kler så godt kortere enn det...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.