|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#241 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva strikker du nå? IVÅ, så utrolig kjipt bomull!
Jeg er endelig ferdig med jakken (lite tid til strikking om dagen), men tror ikke jeg liker den.
|
|
#242 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg synes definitivt Marius er finest i de tradisjonelle fargene jeg da
|
|
#243 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVRobyn: enig. Jakken et fin men den røyter litt for mye for meg.
|
|
|
#244 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg har handlet garn og mønster i dag, og skal straks begi meg utpå et spennende prosjekt. Marius knestrømper i tradisjonelle farger.
|
|
#246 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå? IVKjempefin, Katta - jeg så faktisk på akkurat denne i butikken i dag. Liker!!
|
|
#247 |
|
maler
|
Sv: Hva strikker du nå? IV
Veldig mange fine gensere i det heftet synes jeg. Og fort og greit å strikke med det garnet og pinne str 6. Jeg strikker i en litt mørkere gråblå farge.
|
|
#248 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå? IVEnig med du. Jeg vuderer sterkt å strikke den etter den andre "skappelen" jeg just har fått på pinnene, ettersom den forrige forlot denne verden brått og brutalt ...
|
|
#249 |
|
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg har fått betennelse i underarm og skulder.:bælje: kombo av Mariusgenser til mannen og husmaling. Arrrgh! Har ikke tid til dette. Forresten Mariusen til mannen er i brun, hvit og orker på skuldrene. Fin.
|
|
#250 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg har begynt på ribbeluer til julegaver til menn. Kjøpte mange nøster i samme farge så jeg slipper rester. |
|
|
|
|
#251 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IV....
Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:38. |
|
|
|
|
#252 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå? IVDet går fremover, selv med alt jeg gjør innimellom - tror sjelden jeg har hatt så mange baller i luften som nå!
|
|
#253 |
|
Einsam
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg kjøpte BigMerino fra Drops forrige uke, og det egnet seg ikke til det tiltenkte formålet. |
|
|
|
|
#254 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hva strikker du nå? IVStrikker julenisseluer til hund for en fotograf, så da blir det tre forskjelligge størrelser. |
|
|
|
|
#255 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Hva strikker du nå? IVMarius-vest til minstemann. |
|
|
|
|
#256 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg er helt sjokkert over dere mønsterstrikkedamer altså.
|
|
#257 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVAkkurat nå en lue der mønsteret ikke stemmer. Sånt blir jeg virkelig sur av. |
|
|
|
|
#258 |
|
Diabetesspl
Medlem siden: Sep 2012
Hvor: Ca. midt på
![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVFlinke dere er!! Jeg holder nå på et prosjekt til meg selv! Har aldri strikket en genser før! Men nå er jeg i gang! Fikk en del penger på bursdagen min og tenkte jeg ville kjøpe garn av det og strikke meg en genser! Gleder meg når jeg er ferdig! Forresten kommet godt i gang, bolen og armene er ferdige altså! |
|
|
|
|
#259 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg vurderer å strikke en forstørret bråkmakergenser fra Pickles til lillegutt, i dobbelt garn av det nye tweed-garnet deres i lysgrønnfargen under. Noen som har vært borti det garnet? |
|
|
|
|
#260 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hva strikker du nå? IVHar ikke vært borti det garnet. Men Bråkmakergenser finnes også i voksenversjon (men det er kanskje greit å forstørre barnemønsteret).
![]() |
|
|