|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Frem fra glemselen. KlassikeranbefalingJeg har vært i småkjipt humør i kveld, av ulike grunner. Og for å få tankene over på noe annet, søkte jeg opp en vilkårlig klassiker-tråd på FP. (For øvrig en øvelse jeg vamt kan anbefale.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kamerat
|
![]() Sv: Frem fra glemselen. KlassikeranbefalingGladprfksjonist.
![]() |
#10 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Frem fra glemselen. Klassikeranbefaling
Da brølte jeg her i stua.
![]() |
#12 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Frem fra glemselen. KlassikeranbefalingVakkert!
![]() |
#13 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Frem fra glemselen. Klassikeranbefaling.--- . --. / ... -.-- -. . ... / .- - / -- --- .-. ... . -.- --- -.. . / -... ..- .-. -.. . / -... .-.. .. / -.. . -. / -. -.-- . / ... - .- -. -.. .- .-. -.. . -.
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Frem fra glemselen. KlassikeranbefalingSelvsagt har "noen" allerede gjort det, Pøblis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Frem fra glemselen. KlassikeranbefalingNoen vakre utplukk: Sist redigert av Teofelia : 12-10-12 kl 01:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Frem fra glemselen. KlassikeranbefalingÅh, herremin.
![]() |
#18 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Frem fra glemselen. KlassikeranbefalingÅ hellandussen!
![]() |
#19 |
nju nja njo
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Frem fra glemselen. KlassikeranbefalingDere må virkelig lese "Mensen-tråden" altså. Den er en av mine absolutte FP-favoritter. Den er kort i tillegg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|