|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#383 |
|
Fortynnet
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeOg den imponerende formen for barneoppdragelse - å snakke griseprat på Skype "for å se hvor langt hun vil gå". Jaggu noe å få til "fosterfar" og omsorgsperson. Og dette mener han vi skal tro på? |
|
|
|
|
#384 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Super barneoppdragelse.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#385 |
|
Fortynnet
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeHva med å reise bort en helg og la tenåringen være hjemme alene med fire kasser sprit dandert rundt i stua, samtidig som du legger ut på Facebook at hun er hjemme alene? |
|
|
|
|
#386 |
|
Passiv
|
|
|
|
#387 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#388 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeMen det jeg lurer på er, tror dere at han selv tror på at han er et uskyldig offer? At dette berettiger å overkjøre ungjenta med dampveivalsen av mektige venner fra fjern og nær?
|
|
|
|
#389 |
|
superbruker
|
Ikke glem avisene da! For det er jo nøyaktig det han har gjort. I hans øyne har jo hun feilet med å gå ut om dette faderlige forholdet som var så fint. Siden hun sviket så dypt kan hun jo bare henges ut i riksdekkende media.
|
|
#390 |
|
Fortynnet
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg tror at han har et oppblåst selvbilde og føler seg litt som en slags gud som kan bruke folk og er hevet over vanlige lover og regler. Det har vært mitt inntrykk fra første dag jeg leste om denne saken, og bekreftelsene kommer en etter en. |
|
|
|
|
#391 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er jeg i grunnen ganske sikker på at han tror.
|
|
#392 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeSjelden jeg tyr til ordet kleppheslig, men her passer det.
|
|
#393 |
|
Yes, we can!!
|
Godt sagt.
|
|
#395 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Enig. Og grøss.
|
|
|
|
#396 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDe må da svette litt nå? For vet du hvilken tanke som sniker seg inn hos meg? En gnagende mistanke om at kanskje de også syns det er litt greit, det han har drevet med? Det er jo en sikkert urimelig tanke, men den kommer nå lell. Jeg ville løpt skrikende i motsatt retning nå, for den møkka han har sauset seg inn i nå, den smitter av.
|
|
#397 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeHan er vel ikke ekskludert fra Ap ennå? På tide at Jens tar fram ekskluderingsreglementet nå. |
|
|
|
|
#398 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake"Slurp"!? "Lurte på om hun måtte på do"!!? "Kan du ta av hengekorga"!?
|
|
#399 |
|
Ringskrømt
|
Vet du, jeg har tenkt akkurat det samme. Jeg tror flere av "vitnene" samt de som vil vise støtte tenker akkurat som han, og dermed legger skylden på barnet, for hallo, han er jo kjempegrei, har vært på fårikålkveld hos han og kona og alt.
|
|
#400 |
|
Off the map.
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake- 'jeg vil se deg naken' - dokumentert
![]() |
|
|