|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?... Sist redigert av Left : 06-12-12 kl 18:18. |
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer stadig.
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om det stikk motsatte fra deg, Sjuggerpløm. Jeg drømmer om en liten byleilighet, helst midt i sentrum, med høye vinduer, gipsrose i taket og akkurat nok plass til meg om mannen. Om penger nok til å ha en kosejobb i en interiørbutikk eller kanskje en sånn krimskramsbutikk og fritid nok til å reiser mye. Ingen dyr, ingen hage, store barn og frihet til å gjøre egne ting når jeg vil og der ingen krever meg hele tiden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?
Det drømmer jeg også om. En praktisk, enkel og urban leilighet.
|
|
|
#5 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Tja. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om hytte på fjellet. Og økonomi til å jobbe litt redusert slik at vi kunne hatt mer tid på den hytten etterhvert. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om å gi tilbake til samfunnet og verden for øvrig. Jeg føler meg så priviligert og heldig som er født i Norge med alle de mulighetene det innebærer, så jeg drømmer om å bidra, har veldig lyst å jobbe på African Mercy eller delta i tilsvarende hjelpeprosjekt. (Men da må man ha litt penger på bok.) Jeg er med på å gi penger til nødhjelp rundt Afrikas Horn nå, men jeg har aller mest lyst til å jobbe og hjelpe selv, være den som kjenner til problemet og konflikten og som vet hvilke måter man best kan gi hjelpen på.
|
|
|
#9 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om å ha en hjemmeværende mann, for han er sykemeldt nå og det er sååå behagelig at han tar seg av alt med unger, handling og matlaging.
|
|
|
#10 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg vil starte en liten butikk.
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil. Men jeg drømmre av og til om en jobb som ikke krever så mye 'show' kontinuerlig. En mer rutinemessig jobb, som jeg kan legge bak meg når jeg går derifra. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ctrl+z
|
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg hadde definitivt kommet, LilleRosin!
|
|
|
#13 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Nei, nå har det flasket seg skikkelig i det siste med nytt hus, som vel var det eneste som har hengt litt over oss. Men kjenner jeg meg selv så er jeg på søken etter noe mer om 1-2 år.
|
|
|
#14 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om en hushjelp. En som kommer et par timer om dagen, vasker og rydder. Det hadde vært helt fantastisk! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg har en spennende og givende jobb, men jeg drømmer om å få bruke mer tid på min kjæreste hobby; maling. Jeg tror jeg kunne malt på heltid. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om en enebolig med god plass, og med stor stue, stort kjøkken, stort bad og store soverom på ei flate - med brede dører og ingen terskler - et skikkelig rullestolparadis - i skolekretsen hvor vi bor i dag. Ergo drømmer jeg om lottogevinst, all den tid vi ikke har råd til dette.
|
|
|
#18 |
|
Kakemonster
|
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Førerkort, utdannelse og større bolig. Jeg må nesten ha det første i boks før vi kan se ordentlig på det siste, men det er også det skumleste.
|
|
|
|
#19 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Vil gjerne jobbe med det samme som jeg gjør nå, men gjerne lengre sør i landet. Kunne tenkt meg en doktorgrad. Hjemmeværende husfar og fosterbarn hadde også være kjekt.
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om å bli frisk. Helst uten å måtte gå gjennom så mye for å bli det.
|
|
![]() |
|
|