Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Om noen tenker Barbie-hus til jul

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-12, 16:10   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Om noen tenker Barbie-hus til jul

Ja om noen har ei frøken og tenker i de baner, så vil jeg bare tips om at Ellos nå har et tilbud, som gir deg rabatt også på merkevarer. Dvs. varer som vanligvis ikke gis rabatt på. Jeg fikk derfor Malibu Barbiehus med 500 kr i rabatt, så det kom på 1100 kr. Det er billigere enn de fleste andre steder.

(og jeg har da ordnet 1 hovedjulegave)...

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 16:14   #2
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen tenker Barbie-hus til jul...

Kjøpte nettopp en stor legopakke der, med samme rabatt. Sparte noen hundrelapper ja.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 16:21   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen tenker Barbie-hus til jul

ER det 25 %-tilbudet du mener?

Gammel 18-10-12, 16:59   #4
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

260141 er koden jeg brukte.

Gammel 18-10-12, 18:17   #5
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg får ikke noe rabatt på barbie eller lego.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 18:42   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hmm, må logge inn og sjekke om jeg får noen rabatt der.

Gammel 18-10-12, 19:08   #7
Moia
Feil planet

Moia sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Ser ut til at tilbudet er blitt endret litt. 25% tilbudet gjelder nå kun klær, sko, accessoirer, hjemmetekstil, innendørsbelysning og tepper. Får heller ikke tilbud på lego eller barbie.

Gammel 18-10-12, 20:29   #8
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Under Mine Tilbud (på min konto) får jeg opp mange ulike tilbudstyper. Du må ha konto der. Et av dem er ulike avslag ut fra hvor mye du handler for. Det er 100 kr, 300 og 500. Jeg kjøpte for over 1500 kr, og kunne da bruke koden for 500.

Jeg har ellers tilbud på 50% på en vare liggende der, 25% og noe annet.

Det er ikke knyttet til produkter, men hvor mye du handler for.

De med % er gjerne knyttet til at du handler 3 produkter, og rabatten kan som regel ikke brukes på merkevarer.

Gammel 18-10-12, 21:38   #9
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hmm, må logge inn og sjekke om jeg får noen rabatt der.

Jeg fikk ikke opp et eneste tilbud, jeg.

Gammel 18-10-12, 22:01   #10
Dronningen
Pauset

Standard

Mulig de gir ulike tilbud ut fra hvor mye man handler der ellers? .

Jeg får opp:

Mine tilbud
Dette er dine personlige tilbud. Du kan kun benytte et tilbud pr kjøp om ikke noe annet oppgis.

Når du klikker på knappen "Benytt tilbudet" aktiveres tilbudet og legges i handlekurven din. Dette kan ta noen sekunder så vær snill å vente til handlekurven er felt ned og opp igjen.

Tid for jul og inspirasjon!

Forbered deg til julens høytider!

Les mer
Fartsfylt vinter!

50% rabatt på din dyreste* vare

Les mer
Fartsfylt vinter

20% på hele bestillingen + Fri frakt (ved kjøp av minst 3 varer)

Les mer

(det jeg brukte før i dag kommer ikke opp nå)

Gammel 18-10-12, 22:09   #11
millact

Standard

Dronningen: Det kan hende. Jeg kjøpte vinterdress der for noen uker siden og brukte da kupong, husker ikke hvor mye. Hadde noen andre kuponger jeg fikk i posten, men de er visst gått i søpla, gitt.

Gammel 18-10-12, 22:14   #12
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gode ting, takk for tips! Julegave til mellomsøs bestilt!

Gammel 19-10-12, 12:23   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Gode ting, takk for tips! Julegave til mellomsøs bestilt!

And 3 to go. Jeg så på Lynet-bilen man kan sitte oppi, men da fikk jeg ondøyet av mannen, så best å la være. 09'ern hadde digga den, altså.

Gammel 19-10-12, 12:25   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kupongene jeg får i posten ligger under mine tilbud hos meg.

Gammel 19-10-12, 12:39   #15
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kupongene jeg får i posten ligger under mine tilbud hos meg.

Det gjorde de ikke hos meg.

Gammel 19-10-12, 14:25   #16
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Mulig de gir ulike tilbud ut fra hvor mye man handler der ellers? .

Jeg får opp:

Mine tilbud
Dette er dine personlige tilbud. Du kan kun benytte et tilbud pr kjøp om ikke noe annet oppgis.

Når du klikker på knappen "Benytt tilbudet" aktiveres tilbudet og legges i handlekurven din. Dette kan ta noen sekunder så vær snill å vente til handlekurven er felt ned og opp igjen.

Tid for jul og inspirasjon!

Forbered deg til julens høytider!

Les mer
Fartsfylt vinter!

50% rabatt på din dyreste* vare

Les mer
Fartsfylt vinter

20% på hele bestillingen + Fri frakt (ved kjøp av minst 3 varer)

Les mer

(det jeg brukte før i dag kommer ikke opp nå)

Jeg har det samme.

Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 14:25   #17
Left
Passiv

Standard

Dronningen: Det kan hende. Jeg kjøpte vinterdress der for noen uker siden og brukte da kupong, husker ikke hvor mye. Hadde noen andre kuponger jeg fikk i posten, men de er visst gått i søpla, gitt.

JEg gjorde det samme, men hadde allikevel de samme tilbudene som Dronningen.

Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 14:51   #18
millact

Standard

Det er nok et års tid siden jeg handlet der sist, kan det ha noe å si?

Gammel 19-10-12, 14:54   #19
Left
Passiv

Standard

Det er nok et års tid siden jeg handlet der sist, kan det ha noe å si?

Vet ikke? Det kan jo hende de ser an hvor mye/ofte man handler der? Da jeg fikk Reimatec + til snaut 900,- var jeg i hvert fall glad jeg har shoppet litt der i det siste

Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 14:57   #20
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

And 3 to go. Jeg så på Lynet-bilen man kan sitte oppi, men da fikk jeg ondøyet av mannen, så best å la være. 09'ern hadde digga den, altså.

Kjør på, denne blir en vinner på julaften!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.