Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bulabukser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 16:12   #21
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bulabukser

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg synes også de er fine .
Men jeg synes de er så "bomsete" i livet?

Prøvde søs sin, den satt fint i låra, men var liksom så vid over magen/midja.

Tipper det har minst like mye å gjøre med midja di som buksa .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 16:15   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Tipper det har minst like mye å gjøre med midja di som buksa .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 16:28   #23
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

De er tøffe! Jeg skal ha Bula når denne knotten er ute av magen og jeg har litt mindre på hoftene. Maia skal få en i rosa når hun bare blir stor nok. De er fra 2 år, men hun passer vel ikke inn i en før hun er tre, tenker jeg.

Gammel 13-04-07, 16:34   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldri tenkt at de er nok supre turbukser. Kanskje jeg må en slik.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 16:40   #25
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har 2 av den typen der med ruter på knærne, og så har jeg en cargo-lignende Bula-bukse (kan ikke se at de har den i nettbutikken lengre.)
Jeg syns de mister fargen fort i vask. Mulig dette hender fordi jeg har vasket de en del på 60 grader.
Buksene er meget behagelige å ha på.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 18:28   #26
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg har 2 av den typen der med ruter på knærne, og så har jeg en cargo-lignende Bula-bukse (kan ikke se at de har den i nettbutikken lengre.)
Jeg syns de mister fargen fort i vask. Mulig dette hender fordi jeg har vasket de en del på 60 grader.
Buksene er meget behagelige å ha på.

Ja var det ikke du som skrev at du vasker alt av bomull på 60 grader . Du kan vel ikke regne med at fargene holder da nei.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 20:29   #27
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Har kjempelyst på en sånn jeg og.
Har kjøpt til Propellen da, mørkeblå.

Gammel 13-04-07, 21:11   #28
Alan
Hypokonder

Alan sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Drammen
Alan er litt kul
Standard

Gutta mine er søte i Bula-bukser! Jeg selv ville kanskje hatt en til bruk på skogs-, fjell- eller sykkelturer. Jeg ville ALDRI gått med Bul-bukse på jobb, i butikken, på besøk etc.

Gammel 13-04-07, 21:16   #29
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En av barnevaktene til ungene hadde slike bukser for noen år siden og jeg prøvde da å få tak i. Det var nesten umulig. Nå henger de i hver sportsbutikk. Jeg synes de ser veldig gode ut og jeg kunne godt tenkt meg et par.
Jeg hadde ikke hatt det minste problem med å gå med slike bukser på butikken eller på kontoret.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:21   #30
Alan
Hypokonder

Alan sin avatar

Alan er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg hadde ikke hatt det minste problem med å gå med slike bukser på butikken eller på kontoret.

Er det sant?
Du hadde gått med Bula-bukser på kontoret? Hva slags jobb har du?

Gammel 13-04-07, 21:22   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunne glatt ha gått med disse på Prix liksom, eller i bhg (jobb).
Men ikke en lørdag på Stjørdals-runde nei

Gammel 13-04-07, 21:26   #32
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kunne glatt ha gått med disse på Prix liksom, eller i bhg (jobb).
Men ikke en lørdag på Stjørdals-runde nei

Jeg hadde heller ikke brukt Bulabukser i selskap eller på en helaften i byen.

Alan... Jeg hadde glatt funnet på å gå med bulabukser på kontoret. Jeg ville ikke gått med dem i alle sammenhenger i jobben min, langt i fra, ( det ville vært ureglementært) men på kontoret på vanlige hverdager hadde jeg ikke hatt noe i mot å gå med slike bukser.

Gammel 13-04-07, 21:29   #33
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke gått med dem i alle sammenhenger i jobben min, langt i fra, ( det ville vært ureglementært)

Det hadde vore en morsom opplevelse, Fnatten!

Gammel 13-04-07, 21:30   #34
Alan
Hypokonder

Alan sin avatar

Alan er litt kul
Standard

Alan... Jeg hadde glatt funnet på å gå med bulabukser på kontoret. Jeg ville ikke gått med dem i alle sammenhenger i jobben min, langt i fra, ( det ville vært ureglementært) men på kontoret på vanlige hverdager hadde jeg ikke hatt noe i mot å gå med slike bukser.

hm.... skeptisk.....

Jeg aner ikke hva du jobber med da. Er du i uniform for det meste, kanskje?

Gammel 13-04-07, 21:31   #35
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Alan, her.

hm.... skeptisk.....

Jeg aner ikke hva du jobber med da. Er du i uniform for det meste, kanskje?

Har sendt deg prikk jeg

Gammel 13-04-07, 21:32   #36
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker mine inne, til og fra barnehagen når jeg skal hjem etterpå og bare innom Prixen. På Geilo i påsken brukte jeg den ute.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:32   #37
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser for meg Fnatten i Bula på jobb (ikke kontoret)

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:33   #38
Alan
Hypokonder

Alan sin avatar

Alan er litt kul
Standard

Nå kan jeg også se det for meg, et flott syn!

Gammel 13-04-07, 21:34   #39
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Gammel 13-04-07, 21:38   #40
Guava

Guava sin avatar

Standard

En ting som er litt morsomt er at med en gang man beveger seg til et typisk vintersportssted (eks. Oppdal) virker det som om en del mennesker føler en helt annen frihet i forhold til klesdrakt på butikk/restaurant osv.
Folk som ikke kunne funnet på å ha på seg f.eks fjellräven eller bulabukser på bytur kan gjerne ha det på når de handler i Oppdal.

Det samme fenomenet har jeg observert i sørlandsbyer. Mennesker som aldri hadde vist seg i sportsklær på "byen" i Oslo eller Stavanger setter seg gjerne på utesteder på sørlandet i klær som lokalbefolkningen ikke ville funnet på å bruke når de skal "ut".

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:47.