Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikketreff Oslo

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-12, 18:42   #61
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikketreff Oslo

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Men trenger du egentlig strikke? Er det ikke hyggelg å være sosial med andre strikkere også?

Nei, jeg må jo ikke...

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 19:00   #62
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Nei, jeg må jo ikke...

Jeg kan snakke sykkel med deg?

Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 19:05   #63
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg kan snakke sykkel med deg?

Nå snakker vi

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 19:06   #64
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 19:12   #65
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Skal vi satse på å dra fra meg i 18.30-tiden? Hvis det passer for Mei å være klar da? Primrose, bussholdeplassen går fint.

Jeg skal forsøke. Plutselig skjer alt akkurat den tirsdagen. Høstutstilling i barnehagen for lillesøster, vennegruppe med foreldrekaffe for storebror. Må se an om mannen fikser alene eller om jeg må avlyse eller komme senere.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 20:48   #66
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen fikser aleine. Si at jeg har sagt det.

Gammel 19-10-12, 20:51   #67
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Tviler på om han kommer til å si at han ikke gjør det altså, jeg vil bare forsikre meg om at logistikken virkelig går opp uten Mamma tilstede.

Gammel 19-10-12, 21:31   #68
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det hjelper kan vi sikkert dra litt senere.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 21:33   #69
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

La meg komme tilbake det til det når jeg har diskutert med mannen. Det ser ut som han skal på foreldrekaffe halv sju. Om lillesøster kan være med dit, kan han kjøre meg til deg først - så tar jeg toget hjem igjen fra deg på kvelden.

Gammel 19-10-12, 23:56   #70
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Det går fint an å komme uten å strikke, Jålebeinet!
Mannen fikser, Mei!

Jeg gleder meg!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 07:59   #71
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Dytte! Gleder meg!

Gammel 22-10-12, 08:49   #72
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg er fortsatt sjuk, så må nok stå over likevel. Kos dere!

Gammel 22-10-12, 09:32   #73
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg må også stå over. Jeg har så mye å gjøre denne uka her at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne en gang.

Gammel 22-10-12, 14:39   #74
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når pleier dere å treffes forresten?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 17:49   #75
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Rundt kl.19 sånn ca.

Gammel 22-10-12, 19:17   #76
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg kastet opp siste gangen mandag morgen klokka 9.30, kan jeg komme i strikketreff tirsdag kveld 19.00 hvis jeg lover å ikke kline med noen?

Gammel 22-10-12, 19:22   #77
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde at jeg hadde planer tirsdag kveld, men nå ser det ut til at det ikke blir noe av ... småbarnsforeldre, assa.

Så da kommer jeg gjerne. Hvis ikke de ungene det er snakk om (altså ikke mine), blir friske i en fei.

Gammel 22-10-12, 19:30   #78
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Acsa, så lenge vi ikke kliner, er det i orden for meg. Jeg kan dog ikke snakke på vegne av andre i forhold til klining.

Gammel 22-10-12, 21:01   #79
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg nekter å kline! Niks klinings! Med mindre du skulle vise deg å være mann da. Og singel. Og dritkjekk.
Jeg tror jeg holder meg til langdistanseklinings. Med noen andre. I morgen skal jeg bare strikke og skravle.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 21:04   #80
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Det er jo et lite tap hvis det ikke går an å kline med Acsa, men dere får klare dere så godt dere kan. Æsj, jeg vil være med! (Ikke for å kline, altså)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.