|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Har lest mye King. Dog har det ikke blitt så mye de siste årene. Tror Desperation er det siste jeg leste (i hvert fall som jeg husker - mon tro om det ikke er lest et par andre etterpå, men som jeg rett og slett ikke husker). Av ting som kom før det har jeg vel lest det meste...
|
|
|
#22 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Jeg synes Stephen King sine bøker er litt ... ja... kjedelige.
(2005) (2010) (2012) Sist redigert av Meissa : 20-10-12 kl 18:04. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Jeg elsker Haven! Har sett alt som er kommet ut.
|
|
|
#24 |
|
One of These Days
|
Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?
Ja, mange av de tidlige filmatiseringene av Kings bøker er dårlige, Christine og Cujo bl.a. Pet Cemetery er helt klart ikke like bra i dag som den gang den kom ut. Jeg har stor sans for The Shawshank Redemption, The Green Mile, Dolores Claiborn og Misery av de litt nyere filmatiseringene. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Gjennom skinn og bein, og Den lange marsjen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Nei!
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Vanskelig å si... "The Stand" med "It" etter. Jeg har mange SK bøker på norsk, men etter at jeg begynte å lese på engelsk, har jeg skaffet mesteparten i engelsk versjon også. |
|
|
|
![]() |
|
|