|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Fine ting å ha på veggene?Etter å ha bodd her litt over et år er det på tide at jeg faktisk vurderer å innrede denne kåken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?Jeg vet ikke om smaken din er som min, men jeg driver akkurat og mailer med kunstner Anita Tjemsland, for jeg ønsker meg intenst et bilde av henne, helst et i stavanger-serien. Men hun har mye annet også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?Ja, men da tror jeg du ville likt Tjemsland. Der er jo streker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?
Finner ikke "Liker"-knappen.
![]() |
#7 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?Blåse opp og ha som stor wallsticker over sofaen?
![]() |
#8 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?Bare for å ha sagt det, jeg elsker den tegningen og har skrevet den ut og hengt den opp på kontorplassen min.
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?Denne bør jeg anskaffe meg og henge opp på jobben: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?Jeg er sikkert gammeldags, men jeg liker best å ha bilder i ramme på veggen. Vi har noen store malerier, et par trykk, og en god del egenproduserte fotografier. Bildelister har vi også, samt et par av barnas kunstverk. Også ønsker jeg meg tallerkenhylle til alle Figgjo-skattene mine, men vet ikke helt hvor den skal plasseres. Vi har en stor ledig vegg i trappeoppgangen som vi drømmer om å fylle med samtidskunst vi liker, men det får bli når vi blir rike.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?Elefanten og et og annet bilde fra landstedet skal nok opp, men jeg er fryktelig kresen på egne bilder, dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Off the map.
|
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?http://www.nickprints.co.uk/print-ga...ondon-calling/
![]() |
#13 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?Jeg maler selv. Kjøp lerret - gjerne enorme, bland til farger du liker og klatt i vei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?Kanskje det dukker opp noe du faller for her,
![]() |
#15 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?Kanskje du finner noe her? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?Jeg har latt ungene male på digre lerret fra Biltema. De har billig akrylmaling i store kvanta også. :lite penger og store vegger:
![]() |
#17 |
wizzzard
|
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?Åh! Elefanten! Kvar kan ein få større versjonar av den? Fantastisk! Eg elskar elefantar og har små diskre elefantinnslag i alle rom.
![]() |
#18 |
--
|
![]() Sv: Fine ting å ha på veggene?Jeg har en del keramikk på veggene. Fant ingen bilder av det akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
prøver å være tål***ig
|
De hadde vært fine i kjellerstua her! Kan du tipse meg om hvilken Epla butikk?
![]() |
#20 |
|
Det kunne vært gøy.
Det kunne også vært gøy, men da tror jeg at jeg hadde fått mange raketter og stormtroopere. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|