Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Snowjoggers"

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-12, 12:07   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Snowjoggers"

Så noen utrolig kule snowjoggers i fjor. Husker bare ikke merket.... det var fra en sportsbutikk og et merke jeg vet hr mange fine jakker.

Er det noen som kan hjelpe?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 12:20   #2
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Ikke? Vel, da kan jeg dessverre ikke hjelpe.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 12:21   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Rubber Duck er jo de største på den helt klassiske snowjoggeren, men de produserer ikke jakker ...

Gammel 24-10-12, 12:27   #4
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Ikke nå heller?

Beklager, men jeg synes snowjoggers er minst like ille å se til som Crocs.

Gammel 24-10-12, 12:35   #5
Cumulus

Cumulus sin avatar

Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var disse jeg mente. Nå har jeg fått bestilt dem! Topp å dra på seg når man skal gå gjennom skogen om morgenen for å levere i bhg.

Sist redigert av Cumulus : 24-10-12 kl 13:00.
Gammel 24-10-12, 12:37   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine snowjog :sjokka:

Gammel 26-10-12, 20:59   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Det var disse jeg mente. Nå har jeg fått bestilt dem! Topp å dra på seg når man skal gå gjennom skogen om morgenen for å levere i bhg.

Hvor bestilte du?

Gammel 26-10-12, 21:14   #8
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Omg. Er dere seriøse?

Gammel 26-10-12, 21:16   #9
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ikke? Vel, da kan jeg dessverre ikke hjelpe.

Gammel 26-10-12, 21:19   #10
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

'Kule' og 'snowjoggers' passer på en måte ikke i samme setning.

Gammel 26-10-12, 21:58   #11
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Omg. Er dere seriøse?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-12, 01:22   #12
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jiiiiizes. Jeg har akkurat lest og humret meg gjennom tråden som het noe ala: "Hvis meg hva du ler av."
Men denne tråden var jo virkelig den jeg sprutlo av.

Jeg må jo bare helhjertet signere dere som dåner litt og lurer på om det er seriøst. Snowjoggs er jo bare støght uansett hvordan man vrir og vender på det.

Men supert at noen finner bruksområder til det OG liker de som finnes på markedet.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-12, 20:31   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde et par enkle, smale, svarte snowjoggs som jeg brukte mye. Greit, ikke noe jeg velger å ha på meg når jeg skal i butikken, men skal man trampe tur med bikkjer i skogen, ut på aketur eller leke snøscooter-drag i hagen ute med fireåringen er de gull verd.

Gammel 28-10-12, 18:54   #14
Cumulus

Cumulus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Jiiiiizes. Jeg har akkurat lest og humret meg gjennom tråden som het noe ala: "Hvis meg hva du ler av."
Men denne tråden var jo virkelig den jeg sprutlo av.

Jeg må jo bare helhjertet signere dere som dåner litt og lurer på om det er seriøst. Snowjoggs er jo bare støght uansett hvordan man vrir og vender på det.

Men supert at noen finner bruksområder til det OG liker de som finnes på markedet.

Vel fint jeg fikk deg til å le da. Jeg mente det faktisk seriøst. Jeg har ikke tenkt å gå på jobben med dem, men i skauen. Men jeg skylder kanskje ikke deg en forklaring heller når jeg tenker meg om. Synes du er SKIKKELIG spydig. Send meg gjerne et bilde av deg selv så jeg kan få kommentere din klesstil.

Gammel 28-10-12, 19:07   #15
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Altså. Man har forskjellig smak.
Her ber Cumulus om seriøse råd vedr noe hun ønsker seg. Da syns jeg man kan svare om man har noe vettugt å komme med. Ikke råflire og jiiiize over hvor stygt dere synes det er.

Skikkelig ufine synes jeg dere var nå. :skuffa:

Gammel 28-10-12, 19:15   #16
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jøss for en oppførsel på enkelte. Selv om man ikke liker det selv så trenger man ikke holde på sånn som enkelte av dere gjør.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 19:15   #17
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Hehe. Vel, nå er det litt sånn at enkelte ting er opplest og vedtatt som super-ut for de aller fleste. Jeg nevner: snowjogs, skinnvest, lisseslips, mokkasiner - dette er liksom det som ble til overs fra 80-tallsmoten og som de fleste av oss ikke vil ikle oss ever igjen.

Jeg synes du er litt hårsår her, Cumulus. Jeg tror ikke Schnuppa lo av deg, men tråden i sin helhet. De snowjoggene som ble vist her var jo usannsynlig lite fine og veldig 80-talls. Dine minner litt mer om en boblete utgave av uggs.

Gammel 28-10-12, 19:21   #18
Señora

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er overrasket over hva folk kan få seg til å si...

Om noen vil ha råd om snowjoggers, kan de ikke få lov til det da?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 19:38   #19
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fullstendig enig med Blobby, Chablis og Busy. Ganske frekt å kommentere slik i en tråd. Liker man ikke snowjoggers så kan man la være å svare i tråden.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 20:19   #20
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Hehe. Vel, nå er det litt sånn at enkelte ting er opplest og vedtatt som super-ut for de aller fleste.

Ja, og om ikke super-ut - mange synes jo snowiser er gode og varme, så i hvert fall ikke det mest kledelige skotøyet. Det tror jeg er "opplest og vedtatt". Så om jeg hadde laget en tråd om " Vis meg de kuleste lisseslipsene, grorudpalmene eller fake-hullete jeansene", hadde jeg ikke blitt fornærmet over, men faktisk forventet, mange "morsomme" svar.

Så jeg synes enkelte her er hårsåre og mugne, men jeg beklager om jeg har støtt hovedinnleggger.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.