|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
| Se resultatene: Hvilken julegave til gutt på 10 år? | |||
| Ipod touch |
|
4 | 12,90% |
| Ipad mini |
|
25 | 80,65% |
| Noe helt annet, spesifisert i tråden |
|
2 | 6,45% |
| Deltakere: 31. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPod touch eller iPad mini til gutter på 9-10 år?Nettbrett, men hadde valgt noe annet enn Ipad tror jeg. Større skjerm har barna satt pris på her ihvertfall. Og så spiller de MoshiMonsters og det går ikke på Ipad (som ikke støtter Flash). Barna har dette nettbrettet fra Acer.
|
|
|
|
#22 |
|
Prematurmamma
|
Sv: iPod touch eller iPad mini til gutter på 9-10 år?Jeg hadde kjøpt ipod. Skulle vi kjøpt padde til størsta, så hadde det blitt full størrelse. Den billigste er ikke mange hundrelappene dyrere enn minien.
|
|
|
|
#23 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPod touch eller iPad mini til gutter på 9-10 år?
Jo, jeg synes også det. Våre minste fikk touch til jul ifjor, men det var da spleisegave fra "alle". |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: iPod touch eller iPad mini til gutter på 9-10 år?Jeg tror forresten at jeg ville gått for vanlig iPad. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: iPod touch eller iPad mini til gutter på 9-10 år?
Storesøster her får ipad mini til jul. Men avtalen har hele tiden vært at hun skulle få velge mellom ipad og laptop, men da måtte hun spare halve summen selv. Så egentlig får hun vel en halv ipad i julegave. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ipod touch eller Ipad mini til gutter på 9-10 år?
Hun sier nå at det hun ønsker seg aller, aller mest er lego friends (rideleiren og huset), så da utsetter jeg ipod touch til evt bursdag heller. Det er godt mulig det blir en spleisegave da, vi får se, evt får hun legge til noe selv.
|
|
|
#27 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: iPod touch eller iPad mini til gutter på 9-10 år?Poden tar med seg iPoden hit og dit, og det hadde jeg ikke vært like positiv til med en iPad mini. iPoden har han jo greit i lommen. Han ønsker seg selvsagt iPad mini, og skal spare til det selv. Det har jeg sagt at er greit.
|
|
|
|
#28 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: iPod touch eller iPad mini til gutter på 9-10 år?Har ikke noe svar på HI, men Missa kom inn på noe som jeg har fundert endel på siste tiden. Særlig nå som vi nærmer oss jul. Vi har ikke veldig kravstore barn, men jeg kjenner at grensen min for en akseptable pris på julegave stadig flyttes, likeledes mannen sin. Plutselig diskuterer vi iPad til begge barn, så kan de jo få de skiene de egentlig trenger utenom. Det er jo ikke så dyrt for en skipakke liksom. |
|
|
|
![]() |
|
|