Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Trenger jeg iPad?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-12, 19:25   #21
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger jeg iPad?

Ja

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 19:27   #22
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ja.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 19:30   #23
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg elsker ipaden min, den er mye i bruk. Jeg har den stort sett alltid koblet sammen med et eksternt tastatur. Jeg klikker ipaden ned i tastaturet - en magnet holder dem sammen. Når jeg er ferdig legger jeg tastatur og ipad sammen som ei bok, som blir holdt sammen med en magnet "i ryggen".

Tastatur og ipad sammen:

Sånne taster har jeg også. De er knallgode og padda har plutselig blitt både lesebrett og fullgod minipc på tur. Jeg er veldig fornøyd med padda mi.

Gammel 08-11-12, 19:36   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Sånne taster har jeg også. De er knallgode og padda har plutselig blitt både lesebrett og fullgod minipc på tur. Jeg er veldig fornøyd med padda mi.

Hvor får man tak i det?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 20:36   #25
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte mitt tastatur på Spaceworld - det er logitech som lager dem.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 20:45   #26
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte direkte fra logitech, men det var fordi jeg ville ha hvitt og det fant jeg ingen steder. Svart har de både her og der. Elkjøp for eksempel.

Gammel 09-11-12, 11:36   #27
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Men kan man spille SIMS og Minecraft på disse?

Gammel 09-11-12, 12:08   #28
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men kan man spille SIMS og Minecraft på disse?

Ja.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 13:14   #29
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Minecraft paa Ipad, ja? Really. Hvordan gjör man det? Er det en app eller laster man det ned fra et sted. Hvor? (jeg aner ikke noe om saant, men vet at gutten min önsker seg det spillet)

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 13:15   #30
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Minecraft paa Ipad, ja? Really. Hvordan gjör man det? Er det en app eller laster man det ned fra et sted. Hvor? (jeg aner ikke noe om saant, men vet at gutten min önsker seg det spillet)

Det er en app man kjøper (finnes gratisversjon) fra AppStore. Som alt annet til iPad.

Gammel 09-11-12, 13:23   #31
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Det er en app man kjøper (finnes gratisversjon) fra AppStore. Som alt annet til iPad.

Takk. Ser naa at det er hauger av ulike versjon, deriblant en LITE som er gratis. Gutten min vil ha den beste, fulle versjonen. Finnes den og hva heter den?

Gammel 09-11-12, 13:24   #32
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Hvor lang tid tar det naa för noen svarer, mamma? Hilsen E, 9 aar

Gammel 09-11-12, 13:28   #33
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Fnis. Be ungen være tålmodig og prøve ut LITE versjonen mens han venter.

Gammel 09-11-12, 13:30   #34
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Takk for tipset, men han har spilt det ordentlige spillet hos en venn og sitter saa mye han kan og ser paa You Tube videoer mens han drömmer om hva han skal bygge naar han faar spillet, saa LITE blir kanskje skuffende. Problemet er at jeg ikke vil ha det paa min lap-top og ekstra lap-topen er ödelagt. Derfor blir det ikke noe spill paa han. Om vi altsaa ikke finner det som app.

Gammel 09-11-12, 13:30   #35
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger ikke iPad. :nemlig. Har PC som kjører Linux, Kindle og Androidtelefon. Holder så fint som bare det så. Hvis jeg skal ha nettbrett blir det nok f.eks. et av ASUS sine. Vi er ikke en eplefamilie. Foreløpig har vi ikke kjent behovet, men vi vurderer å kjøpe et nettbrett på deling til jul.

Gammel 09-11-12, 13:48   #36
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Takk for tipset, men han har spilt det ordentlige spillet hos en venn og sitter saa mye han kan og ser paa You Tube videoer mens han drömmer om hva han skal bygge naar han faar spillet, saa LITE blir kanskje skuffende. Problemet er at jeg ikke vil ha det paa min lap-top og ekstra lap-topen er ödelagt. Derfor blir det ikke noe spill paa han. Om vi altsaa ikke finner det som app.

Sikkert noen som har erfaringer med det, men tror nok appversjonen er litt annerledes enn PC-versjonen uansett, altså.

Gammel 09-11-12, 13:50   #37
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den heter vel bare Minecraft og koster 49 kroner. Ihvertfall på Iphone. jeg har som kjent ikke Ipad ennå.
Guttungen min har gratisversjonen, men der kan man ikke lagre...

Takker forøvrig for synspunkter i tråden. Jeg må vel skaffe meg en sånn. Huff så leit.

Gammel 09-11-12, 13:55   #38
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det heter bare Minecraft, uten "LITE" ...hvis du bare søker på "minecraft", skal alle versjonene komme opp.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.