Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fin video om kjoler til formfulle kropper

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-12, 10:46   #1
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Fin video om kjoler til formfulle kropper

Kom over en video fra klikk.no der en med størrelse 46/48 viser hvordan/hvorfor hun velger ulike kjoler, og hvordan hun styler dem for å vise frem og skjule samtidig. Jeg er mektig imponert, for jeg hadde aldri gjettet at hun brukte en slik størrelse i klær. Hun mener selv at problemområdene er mage og armer, mens beina er det fineste.
http://www.klikk.no/mote/article801196.ece?ref=tv2

Gammel 17-11-12, 11:40   #2
Serena
Superduperaktiv

Medlem siden: Sep 2008
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Fin video om kjoler til formfulle kropper

Takk for link, mange gode tips, og det var kjekt å se det i prasis på en som faktisk ikke er modelltynn! Hadde heller aldri trodd at hun var 46/48, men så er jo damen 185 høy også, 20 cm mer enn meg

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 11:45   #3
Serena
Superduperaktiv

Standard

Det eneste som plaget meg var at hun hadde massevis av jakker som ikke kunne lukkes siden de var for små, hang meg skikkelig opp i det :P

Gammel 17-11-12, 11:58   #4
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes det var fint å se noen som faktisk bruker en litt større størrelse vise fram, det hjelper liksom ikke noe særlig for meg å se hva fotballfrue foreslår til formfylte damer. Noen antrekk syntes jeg var veldig flotte, og så var det noen jeg ikke likte så godt. En del tips å ta med på handleturen, i alle fall. Mulig Slaraffen skal prøve et av de tilsittende skjørtene...

Gammel 17-11-12, 12:00   #5
Serena
Superduperaktiv

Standard

Ja, helt enig! Jeg lurer også på om jeg skal satse på et tettsittende skjørt neste gang jeg er på handlerunde, om ikke annet så kan det blir en komisk opplevelse

Gammel 17-11-12, 12:12   #6
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg falt for en av kjolene som ble vist fram i artikkelen, kjole nr. 2 i den første bolken (fra Nelly). Men den går bare opp til large. Det kan da umulig være en kjole for 46/48-damer? Kaaanskje for folk i størrelse 44? Eller? Noen som har testet Nelly før?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 15:33   #7
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Fine tips. Samtidig er det nok på noen områder enklere å være stor størrelse og 185 høy, enn under 160 og litt stor som jeg er. Ikke så mye bein å vise frem da, liksom....

Gammel 17-11-12, 15:49   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Fargesprekende....?

Fin video ellers..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 15:55   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oooh. Skal se om jeg kanskje må ha den lilla kjolen til julebord...

Ellers så har hun helt andre problemområder enn meg. Jeg har omtrent ikke mage, men SOLID rumpe.... Og fleskearmer. Men den kjolen..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 16:57   #10
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Fine tips. Samtidig er det nok på noen områder enklere å være stor størrelse og 185 høy, enn under 160 og litt stor som jeg er. Ikke så mye bein å vise frem da, liksom....

Jupp,da er det ikke så enkelt. Når man er stor over rumpa og bena,da er det ikke akkurat pent med korte skjørt.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 17:27   #11
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange gode tips.

Gammel 17-11-12, 18:16   #12
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

En del gode tips, men jeg var ikke helt enig med sammensetningene hennes. Flere av jakkene passet ikke i det hele tatt.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.