|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Hva ønsker barna seg til jul?- Gutta boys ønsker seg alt som det reklameres for på boomerang etc...Jeg kommer ikke på noe av det det reklameres for pr tiden og trenger tips.
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?Treåringen ønsker seg maling sier hun.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?Jeg har bare jenter, så jeg er nok ikke mye til hjelp. Men øverst her er Lego Friends stallen. Og som du sier; alt som det reklameres på TV for akkurat nå. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?Gutta ønsker seg Lego, fotballkort og Wii. Yngste ønsker seg også Playmobile.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?Gutten min på 5 ønsker seg det meste av de guttete tingene det reklameres for. Men det han har gjentatt at han vil ha er star Wars Lego og skylanders. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?Toåringen ønsker seg traktor eller gravemaskin. Noen ganger liten, andre ganger stor. Så ønsker han seg dumper eller hjullaster. Eller gravemaskin til lillebroren. Er vi ute ønsker han seg stor John Deere så han slipper å bytte på å kjøre. Han kan også ønske seg MF-traktor dersom naboen er ute og kjører, og snakker han med bestefaren ønsker han seg heller blå Ford-traktor. Med lastapparat, må vite. Når snøen lå ute ønsket han fres til traktor. I det siste har det handlet om rundballpresse igjen. Han kan også finne på å ønske seg skjær til traktor, eller sånn praktisk klo til å løfte rundballene med. Ja, og så har han faktisk ønsket seg blå lekestøvsuger fra et blad...
|
|
|
#7 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?De ønsker seg absolutt alt av det som finnes av guttete leker, både på reklame, lekebutikk, and you name it.
|
|
|
|
#8 |
|
Helt konge
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?Nesten ingen ting. Det er på grensen til sørgelig. Unger nu til dags har for meget. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?Seksåringen ønsker seg twister og flexitrax, og en eller annen cars-greie til bruk i badekaret.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?
Haha, her også. Hver reklamepause roper begge i kor "DET VIL EG HA", på alt!
|
|
|
#12 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?Jeg har kjøpt noe Skylandersgreier til eldstenevø på 8 år, for det ønsket han seg. Pluss en bok, for det hadde jeg lyst til å gi til ham
|
|
|
|
#14 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?Frøken Rosa hevder hardnakket at hun ønsker seg godteri når jeg spør. Jeg mistenker at hun ikke helt skjønner konseptet "ønske seg". Jeg tror hun skal få ski, klær og muligens noen lekegreier, nå som hun faktisk har begynt å leke litt med ting.
|
|
|
#15 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?Min snart treåring ønsker seg rosa pakke med lilla blomster inni.
|
|
|
#16 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?Storebror gnåler om rulleskøyter og batteri til tingene sine
|
|
|
#17 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?Eneste som har noe konkrete ønsker er 4-åringen. Han ønsker seg Barbie og ellers alt som er på jentesidene.
|
|
|
#18 |
|
er her
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?Lego, lego og lego, og så ønsker Størsten seg Minecraft på pc og en ipad.
|
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul?Poden ønsker seg ikke så mye, i alle fall ikke stort han har fortalt om. Et headset med mikrofon som kan brukes på Playstation er nesten det eneste han har nevnt. Ja, og så en og annen bok, og et par brettspill (blant annet Carcassonne). Og så sa han i går at en av kameratene hadde sagt at han kunne få et bestemt Pokemon-kortsett i bursdagsgave, så da ønsker han seg vel det også, da.
|
![]() |
|
|