Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Isolde-kåpe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-12, 16:41   #1
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Isolde-kåpe?

I går var jeg på julebord. På vei ut for litt luft tok jeg feil kåpe i garderoben. Den var myyyye finere enn min og satt som et skudd. I dag sitter jeg og skulle ønske jeg var litt fullere og ikke hadde lagt merke til at den ikke var min.

Men, jeg var ihvertfall edru nok til å notere ned merke. Noen som vet hvor jeg kan finne klær av merket Isolde? Stod kun det på lappen og kåpa var i str 48.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 16:55   #2
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isolde-kåpe?

De har hvertfall hatt en butikk som heter Isolde (?), med Isoldeklær på Nordby, Svinesund. Jeg har et fint skjørt derfra, med Isoldemerke.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 17:09   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har et par topper i det merket, kjøpt på Nordby senteret som pippo nevner over her. Men butikken heter ikke Isolde, men Cassels

Gammel 25-11-12, 17:12   #4
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg har et par topper i det merket, kjøpt på Nordby senteret som pippo nevner over her. Men butikken heter ikke Isolde, men Cassels

Ok, Cassels, ja. Var litt usikker. Har ikke sett Isoldeklær noen andre steder hvertfall.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 17:47   #5
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg bor sånn ca 20 min fra Norby senteret så om du du vil kan jeg snuse litt i den butikken de nevner...skal dit og harryhandle litt før jul.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.