|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shopping på Gran CanariaHvor ligger butikkene i meloneras? Er det det lille senteret med navn som begynner på V? Eller det med kafé på taket nederst i bakken ved standen lenger vest? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Shopping på Gran Canaria
De ligger ikke så langt fra fyrtårnet. Fra strandpromenaden og innover er det en del butikker både ute og inne på et senter.
|
|
|
#23 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Shopping på Gran CanariaDet med kafé på taket, er det det som liggerved hotellet H10? I såfall er det i andre enden, man går strandpromenaden og må nesten gå helt til fyrtårnet før det skjer noe.
|
|
|
#24 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Shopping på Gran Canaria
Ja, jeg tror det, ut fra beskrivelsen. Men det var ikke særlig med butikker da vi var der. Vi fsnt ikke andre butikker i Meloneras og maspalomas heller vi, bortsett fra inne i det runde(?) senteret ikke langt fra fyret. Det begynner på V. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Shopping på Gran CanariaDe mest fancy butikkene ved Faro de Meloneras er de som ligger "under" Lopesan Costa Meloneras hotellet. |
|
|
|
![]() |
|
|