|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dorullnisseforbud
Ok. Jeg leste ikke linken, men jeg leste om saken i VG i går og tok utgangspunkt i at saken var nokså likt presentert i de fleste medier. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Rockesøster
|
Nå så jeg det neste innlegget ditt (vi krysspostet visst), og det var jo en helt annen vurdering enn kommunelegen. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: DorullnisseforbudJeg tror egentlig ikke vi har fått hjem en eneste dorullnisse. Og det er helt greit. Men jeg synes dette er i overkant hysterisk. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: DorullnisseforbudSe der ja. Jeg hadde all grunn til å være skeptisk til doruller. Både med og uten bæsj.
|
|
|
#65 |
|
Kakemonster
|
Sv: DorullnisseforbudGreit nok, jeg vil heller ikke ha noroviruset i hus, men det blir jo en helt annen sak. Det smitteverneksperten sier er jo ikke noe som skjer på do? Det vil vel heller skje mens de lager nissene, og da kan det skje mens de lager hva som helst annet også. Djises.
|
|
|
|
#66 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: DorullnisseforbudDet er jo ikke alle som er enige med smittevernekspert og professor emeritus heller, da. Det var en fyr fra Folkehelsa som uttalte seg på NRK-nyheter (radio) igår, og han var ikke enig. Han gikk faktisk ganske langt i å kalle denne pappaen en ørliten smule nevrotisk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat passe krass!
|
|
|
#69 |
|
Glamorøs
|
Denne dama er temmelig omstridt, og blir betegnet som fullstendig hysterisk av flere.
|
|
|
#70 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: DorullnisseforbudJeg synes faktisk det er rart at så hysteriske typer lar barna sine gå i barnehage, jeg. Kanskje de heller burde gått for en sånn bobble-ting. Slik som i klippet her, f.eks. (Hopp til 1.43 hvis dere har dårlig tid.) (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Rockesøster
|
Jeg har ikke hørt eller sett annet enn det som er linket til i HI, men jeg er i grunnen litt nevrotisk mtp smitte og kjenner at jeg står godt for det. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Be happy!
Sv: DorullnisseforbudEr det nå jeg skal innrømme at mine barn ikke får bruke dorullen som sjørøver-kikkert engang.
|
|
|
#73 |
|
Rockesøster
|
Sv: DorullnisseforbudEr det nå jeg skal fortelle at den gamle kommunelegen som skulle undersøke meg da jeg skulle føde (før ambulansen skulle bruke 2 1/2 time på å få meg til nærmeste sykehus) brukte en dorullkjerne i mangel på jordmorstetoskop for å lytte på fosterlyden? |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Erfaren nok
|
Men tar han i rullen? Hos oss står rullen i en holder liksom, så det er jo bare papiret som berøres av hender.
|
|
|
#75 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: DorullnisseforbudDenne saken nevnte faktisk presten når han snakket litt om jul og sånn under julegrantenninga i dag. Han sa at han gjerne tok i mot mange dorullnisser.
|
|
|
|
#76 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: DorullnisseforbudJeg fant et par fine dorullnisser her i går, laget i forrige bhg. Tull hele greia tenker jeg!
|
|
|
#77 |
|
Be happy!
Jeg har sett min skjerv poder ta i rullen når de tørker og styrer, så jeg skygger unna.
|
|
|
#78 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: DorullnisseforbudHun emeritus-dama er jo temmelig koko, er hun ikke?
|
|
|
#79 |
|
Slumrende Ullteppe
|
|
![]() |
|
|