|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Haster! Vasket med salmiakk uten hanskerEr det farlig, altså? Jeg har vasket kjøkkenet og stua nå uten hansker og kjenner at jeg plutselig er så sår på hendene. Har helt glemt hansker og ser at man skal bruke det. Huden er blitt litt rar på ene hånda, men det kan være fordi den har vært i vann. Gjør man noe???
![]() |
#3 |
<3
![]() Sv: Haster! Vasket med salmiakk uten hanskerOk, takk! Fortsetter uten salmiakk jeg, huden kjennes helt boblete ut.
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Haster! Vasket med salmiakk uten hanskerHusk å smøre godt med en god fuktighetskrem/håndkrem når du er ferdig vasket.
![]() |
#5 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster! Vasket med salmiakk uten hanskerJeg bruker aldri handsker, og hendene blir røde, såre og tørre men det går kjapt over. God håndkrem er tingen. Jeg synes liksom ikke jeg får brukt hendene skikkelig når jeg har på handsker.
![]() |
#6 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Haster! Vasket med salmiakk uten hanskerJeg bruker ikke hansker når jeg vasker med salmiakk. Blir litt tørr, men det er jo salmiakkens fettfjærnende egenskaper som sørger for det. Smører godt etterpå.
![]() |
#7 |
<3
![]() Sv: Haster! Vasket med salmiakk uten hanskerHånda er skikkelig sår, så det var nok for sterkt vann. Jeg har allergi og tåler ikke hansker, jeg blir så ille med eksem da. Takk for råd, jeg holdt på å ringe Giftsentralen.
![]() |
#8 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Haster! Vasket med salmiakk uten hanskerNår jeg blander salmiakkvann har jeg bare opp nok til at vannet begynner å kjennes litt sleip ut.
![]() |
#10 |
<3
![]() Sv: Haster! Vasket med salmiakk uten hanskerDen får intimsåpe, Mei.
![]() |
|
|