Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Alpint i Alpene

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-12, 15:25   #21
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alpint i Alpene

Jeg ville valgt alpint begge dagene og satset på at der var noen lange og lette løyper. :nybegynner:

Det høres veldig gøy ut.

Og til damene som legger opp til at man må oppgi vekt offentlig. Fjols er de.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 15:32   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

De er veldig søte. Jeg tror bare ikke skjønner hvor vanskelig det kan være for meg (og sikkert et par andre også). Jeg jobber i et miljø med usedvanlig mange idrettsutøvere på over gjennomsnittlig nivå.

Gammel 12-12-12, 21:38   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ski begge dager. Alpene er flott!

Gammel 12-12-12, 22:58   #24
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ski begge dager

Hvor er det dere skal?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:07   #25
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ski med slack begge dager.

Hva med å gå innom bertene og gi dem dataene på en lapp og forklare at de nå har dem, men at de kan drite å legge dem ut på nettet og at du ikke synes det var veldig OK å måtte være forventet å gjøre det? :Rema1000: Min erfaring er at de fleste skinnyberter ikke er onde, men rett og slett mangler begrep om hvordan det er å leve som overvektig.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:24   #26
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men støvlene hadde jeg tatt med uansett altså
:skikkelig dårlig erfaring med å få tak i sko til fotball-leggene mine i leiesjapper:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:39   #27
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Åhh - heldige du! Det er virkelig noe HELT annet å stå alpint i alpene altså, så jeg hadde valgt ski begge dager dersom været
er bra. Husk solkrem! Solen tar helt ekstremt der oppe.

Når man først tar gondolen opp kan man stå hele dagen rundt om i de ulike løypene. Det er mange pit-stop med forfriskninger (anbefaler choco-rom!)
så det er fullt mulig til å sette seg i solveggen å bare nyte dagen også. Du kan jo evt. bestille deg en spa-time når du kommer ned fra fjellet, men klart after-ski er også gøy, så det er kjedelig å gå glipp av den moroa også.

Skiene du får leid der gir en utrolig bra opplevelse, de fleste steder leier ut topp utstyr, så om du klarer å opplyse vekten din til en av damene hadde jeg helt klart gjort det og tatt med mine egne støvler og egen hjelm. Husk også slalombriller, sånne ting er dyrt å kjøpe og du får garantert bruk for dem.

De gangene jeg har vært i alpene (og det er kun med store grupper på 20-30 personer) så har vi faktisk vært å valgt ski på dagen, for det er jo forskjell på de ulike skiene og hvilke løyper du skal kjøre. Og ikke minst hvordan du er som slalomkjører. Så det er litt rart de må forhåndsbestille for alle allerede nå, de tar unna store grupper relativt kjapt, men hvis dere er ekstremt mange så må man kanskje?

Kan jeg spørre hvor du skal? Jeg har kun vært i Courmayeur i Italia, koselig liten by. Man kan vel si at de fleste alpe-landsbyer er relativt like.
Du har noen slakke fine bakker der ihvertfall.

Sist redigert av Fløyel : 12-12-12 kl 23:49.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:41   #28
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde også tatt med støvler, men så er mine lekre 44 cm rundt leggene ikke lett å pine ned i utleiestøvler...

Gammel 13-12-12, 11:01   #29
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Men dere vet at det er bare for at bindigene skal løse seg ut riktig? Det er bare god HMS. Men jeg skjønner problemstillingen. Synes det er en uting at personlige opplysninger som skal med i reisebestillinger blir lagt ut tilgjengelig for alle som skal med.

Sist redigert av Lavender : 13-12-12 kl 13:09.
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 12:58   #30
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Oppgi vekt er null problem. Men det er helt unødvendig at den ligger åpent tilgjengelig i fellesdatabase der alle ser den.

Gammel 13-12-12, 13:16   #31
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Ski begge dager med laaang lunsj og sjokko-rom pauser.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.