Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dukkehus eller playmo?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-12, 23:01   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Dukkehus eller playmo?

Lille frøken har bursdag neste lørdag samt det er snart jul og jeg er helt blank på hva vi skal kjøpe til henne. Hun er en som leker så jeg ser jo for meg at dette kan falle i smak, men kjøper jeg da playmo som hun ikke har noe av fra før eller kjøper man slik Lundby dukkehus? Eller noe helt annet?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 23:14   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dukkehus eller playmo?

Jeg hadde kjøpt playmo da jeg tror det tåler mye mer og kanskje også brukes lengre enn et vanlig dukkehus.

Gammel 06-12-12, 23:24   #3
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes Lundby er ræl og angrer på at vi ikke ønsket henne Playmohus i stedet.

Det vil si, huset er jo greit nok, men tilbehøret er overpriset og går i stykker for et godt ord.

Gammel 06-12-12, 23:26   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville også kjøpt Playmo.

Gammel 06-12-12, 23:29   #5
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville gått for Playmo. Jeg har et inntrykk av at unger leker mye lengre med Playmo enn med dukkehus, og det er mye mer solid enn møblene til dukkehuset ja.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-12, 08:56   #6
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Playmo! Vi kjøpte det til jul i fjor (da var yngste 3,5 år) og det har blitt lekt med hver dag, mange timer. Veldig fornøyd med huset

Gammel 07-12-12, 10:00   #7
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ville valgt Playmo, lundeby er bare overpriset og dårlig kvalitet samt at jenta her i huset bare har vært middels interessert. Sylvanian family derimot falt veldig i smak, de er jo så nydelige -nesten så jeg får lyst å leke selv

Angrer på at jeg ikke introduserte playmo her i huset for noen år siden, syntes jo det var helt supert når jeg var liten. Nå føler jeg det er litt sent, de har jo så altfor mye leker så greit å holde seg til det de allerede har en del av.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.