|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Erfaring med å kjøpe hvitevarer på nett?Vaskemaskinen vår har gått til hvitevarehimmelen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Sv: Erfaring med å kjøpe hvitevarer på nett?
De benytter seg ofte av samme serviceteknikker som e andre kjedene. Vi har ihvertfall hatt tekniker fra samme firma på tørketrommelen fra Expert og vaskemaskinen fra Elprice. Det som dog er verdt å tenke på er om de er godt etablerte og blir i bransjen. Jeg trodde vi hadde kjøpt tørketrommelen hos Elprice og var litt fortvila da den gikk i stykker og de var gått konkurs. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fersk i gamet
Sv: Erfaring med å kjøpe hvitevarer på nett?Det jeg vel egentlig sier er at dersom det ikke er veldig mye å spare ville jeg gått for en veletablert kjede som du antar kommer til å kunne hjelpe deg de neste fem årene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sv: Erfaring med å kjøpe hvitevarer på nett?Gode poeng, Olifant. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fersk i gamet
Men de leverer vel de og? Eller bor du langt uti huttiheita? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Erfaring med å kjøpe hvitevarer på nett?Sist jeg bestilte hjemkjøring fra butikk, gikk alt galt som kunne gå galt. Det endte med at vi hentet selv. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaring med å kjøpe hvitevarer på nett?Vi kjøpte kaffemaskin frå norsk nettbutikk for 2,5 år sidan. Da den fekk problem i haust tok vi kontakt med produsenten, dvs. Siemens - ikkje butikken. Dei kom heim til oss, såg kvitteringa for kjøpet og tok maskina med seg. Så fekk vi ny maskin levert på døra. Var aldri i kontakt med nokon butikk - Siemens har eige servicesenter på nett for dei som vil bruke garantien sin. Reknar med andre produsentar har det same?
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Hvor: Fra nord
![]() |
Sv: Erfaring med å kjøpe hvitevarer på nett?Jeg har god erfaring med tretti.no. I fjor bestilte jeg både vaskemaskin og tørketrommel. Levering på døra, sjåføren ringte meg om morgenen for å høre når det passet så jeg kunne stikke hjem fra jobb.
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaring med å kjøpe hvitevarer på nett?Min erfaring er at man som regel må ta kontakt med produsenten uansett. Kaffemaskina vår har tatt kveld to ganger, og vi fikk beskjed av Elprice om å ta kontakt med produsenten begge gangene. Samme da platetoppen vår plutselig slutta å funke, måtte ta kontakt med produsenten da også.
|
|
|
#10 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Vi har handlet ASKO på nett. Får samme servic som andre. Ringer et kontor, og vips kommer service. Har fått det på reklamasjon.
|
|
|
|
#11 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Erfaring med å kjøpe hvitevarer på nett?Jeg handlet fra Elkjøp på nett i fjor, bestilt på nett. Jeg hadde klart å oppgi feil telefonnummer, men de fant ut av riktig nummer selv. De leverte vaskemaskin og tørketrommel, bar det ned i kjelleren, stablet det i stativet, og tok med de gamle bort. Super service - smilte gjorde de også. |
|
|
|
![]() |
|
|