|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Det bli itj fæst uten skinnvæst?...eller nisseskjegg? Eller åttitallskostyme. Eller hippie-antrekk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg liker best de vanlige festene med god mat og god vin, skravling og kanskje litt dans. Men om jeg må ha på nisselue og spiser god mat og drikker god vin, skravler og kanskje danser litt så går det omtrent like fint. Men det tilfører meg ikke noe ekstra.
![]() |
#3 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?syns temafester er allright på den måten det fører til en tilhørighet? samler folk nærmere hverandre ubevisst? noe sånt. dårlig forklart!
![]() |
#4 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Endelig en ting jeg er helt enig med deg i, rine
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg hater sånt, men har heldigvis omgangskrets med vett. Sist jeg ble invitert på gøyal utkledningsfest (8 år siden), var jeg såpass gravid at jeg kunne skylde på at ingen kostymer ville passe.
![]() |
![]() |
#6 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg strever til tider nok med å finne tid til å komme meg på fest i det hele tatt, så å finne fram spesielle klær og ting og tang i tillegg står ikke så høyt på ønskelista mi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Akkurat nissefest er greit nok synes jeg, men utover det er temafester mest slitsomt, da må man jo bruke tid og penger og energi på antrekket i forkant, det er vanskelig nok å komme seg avgårde som det er.
![]() |
#9 |
Halloen!
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Joda, nissefest er greit nok sånn ressurs-og tidsmessig, men jeg sitter likevel igjen med spørsmålet: Why? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg tror det er 20 år siden sist jeg ble invitert i fest der jeg ble oppfordret til å kle meg ut. (Tiara-fest unntatt.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Temafester er pes. Gi meg vin (viiiin! :høygravid), hyggelige folk og et passelig mørkt lokale, og jeg er happysnappy. Jeg har vært på noen temafester som har vært gøye, men har alltid synes det der kleutgreiene var noe stress, og ville helst sluppet. Jeg kan være særsur med deg.
![]() |
#12 |
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?
Veldig enig!
![]() |
#14 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg får være kjærringa mot strømmen her jeg da. Jeg synes det kan være litt morsomt jeg. Jeg skal på nissefest i morgen.
![]() |
#15 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Sånne vennefester som alltid er en temafest, årlig tradisjon med nytt tema hvert år syns jeg egentlig høres morsomt ut.. Men da er det heller ingen overraskelse for noen, det er ikke egentlig en feiring av noe annet osv.
![]() |
#16 |
trøtt
|
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg kan kke fordra temafester. Vi har hatt nissefester her hjemme, men det var for ungenes skyld. (Lunsjgjester, og også voksne kom med nisselue - da synes jeg det går an.)
![]() |
#17 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg HATER temafester! Derfor går jeg ikke på dem!
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Njah, det kommer litt an på hvor mye innsats og innkjøp som kreves.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Vi har styrt unna temafester så langt og håper det blir lenge til neste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Åh, jeg er så evig enig med deg Rine. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|